Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Je hebt allebei, maar ik vind 3 meiers wel wat duur voor zo'n toestel. Als je Libertel zo goed vindt, ga dan voor de Siemens C35i prepaid van Libertel. Die kost 350.- en dan kun je nog WAPpen ook !
wap.tweakers.net bijvoorbeeld
wap.tweakers.net bijvoorbeeld
Verwijderd
Wap zou ik niet doen,
je hebt er nu gewoon nog geen f*** aan, geef toe havana, zo tof is 't nou ook weer niet...
ok, wap.tweakers.net misschien wel maar daar blijft 't ook bij.... de rest is allemaal onzin waar je eigenlijk niks aan hebt...
je hebt er nu gewoon nog geen f*** aan, geef toe havana, zo tof is 't nou ook weer niet...
ok, wap.tweakers.net misschien wel maar daar blijft 't ook bij.... de rest is allemaal onzin waar je eigenlijk niks aan hebt...
Verwijderd
oja ik heb zelf de 3210 ook gekocht laatst,
is gewoon een vet toestel voor de 'jeugd' want je kunt er best veel mee en je kunt hem helemaal tweaken (bijv. met stuff van stuntprijzen.net)
Ik zou dus voor die nokia gaan!
(oja als jij in een groot gebied zit waar BEN wel goed bereik heeft zou je die ook kunnen nemen, is niet duur, en je kunt op ben-online.nl komen, dat is ook een toffe site met hele goeie melodietjes....tis maar ff dat je 't weet...)
is gewoon een vet toestel voor de 'jeugd' want je kunt er best veel mee en je kunt hem helemaal tweaken (bijv. met stuff van stuntprijzen.net)
Ik zou dus voor die nokia gaan!
(oja als jij in een groot gebied zit waar BEN wel goed bereik heeft zou je die ook kunnen nemen, is niet duur, en je kunt op ben-online.nl komen, dat is ook een toffe site met hele goeie melodietjes....tis maar ff dat je 't weet...)
Tip.
Bij smits in Arnhem hadden ze een poosje geleden een aanbieding met een 3210 en een Samsung sgh2100.
Kost je F49,- krijg je ze allebei, de 3210 met prepaykaart (met F50,- beltegoed), en een samsung met abbo van F45,- per maand.
F.
Bij smits in Arnhem hadden ze een poosje geleden een aanbieding met een 3210 en een Samsung sgh2100.
Kost je F49,- krijg je ze allebei, de 3210 met prepaykaart (met F50,- beltegoed), en een samsung met abbo van F45,- per maand.
F.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
aanbieding die ik nu neem = gratis 3210 + abbo van 40 piek met 120 gratis belminuten
als die 120 belminuten gratis zijn, waarom moet je dan 40 piek betalen? Je bedoelt: inclusief 120 belminuten. Het is trouwens abo met 1 b anders zou het 'àb-bo' zijn.abbo van 40 piek met 120 gratis belminuten
wat ik ook een groot voordeel van de 3210 is de mogelijkheid om snel sms-berichtjes te typen..
weet iemand welke telefoons dat nog meer kunnen?
weet iemand welke telefoons dat nog meer kunnen?
Dat kan die C35i ook, maar ik heb het direct maar uitgezet want ik vind het irritant, maar goed smaken verschillen.
Voordelen C35i boven de 3210: lichter, kleiner, trilfunctie (=onmisbaar). En je kunt ook picture messagen net als op die Nokia.
Voordelen C35i boven de 3210: lichter, kleiner, trilfunctie (=onmisbaar). En je kunt ook picture messagen net als op die Nokia.
/me heeft een T28s, das ook een fijn toestel.
Trilalarm,voicedail (soms makkelijk) active flip(erg makkelijk) en hij is erg klein en licht wat ook een voordeel is. 1 nadeel, de batterij gaat maar 62 uur mee.
Trilalarm,voicedail (soms makkelijk) active flip(erg makkelijk) en hij is erg klein en licht wat ook een voordeel is. 1 nadeel, de batterij gaat maar 62 uur mee.
ff over die 3210 van dutchtone..
die heeft een nieuwe software versie (5.13 ofzo) en die kan je dus niet unlocken (als je niet je chipjes wil gaan verbinden in je tel)
mischien was je van plan die tel op een ander abo te houden...
die heeft een nieuwe software versie (5.13 ofzo) en die kan je dus niet unlocken (als je niet je chipjes wil gaan verbinden in je tel)

mischien was je van plan die tel op een ander abo te houden...
Verwijderd
ik heb een 3210, en ik heb er ook in trilfunctie op zitten. Heb er wel die Nokia voor moeten openslopen, datakabel er aan en zo. Maar het werkt welVoordelen C35i boven de 3210: lichter, kleiner, trilfunctie (=onmisbaar).
Van die mogelijkheid ben ik wel op de hoogte, ik vind die trilfunctie echter niet heel fijn moet ik zeggen (je voelt 'm niet echt).
Ik heb ook tril in me 3210
Nou die voel je beter dan andere telefoons waar het standaard in zit...op de sagem na dan
Nee echt de C35i trilt echt heel zachtjes!
En ff over Dtoon: NEEM GEEN DUTCHTONE! *ZWAAR BRAK*
Och valt wel mee denk je dan...
todat je 'm een keer ECHT nodig hebt en dan heb je geen ontvangst.
Nou die voel je beter dan andere telefoons waar het standaard in zit...op de sagem na dan

Nee echt de C35i trilt echt heel zachtjes!
En ff over Dtoon: NEEM GEEN DUTCHTONE! *ZWAAR BRAK*
Och valt wel mee denk je dan...
todat je 'm een keer ECHT nodig hebt en dan heb je geen ontvangst.
Godver... nou ja ik wacht wel een andere goede aanbieding af dan.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Ik heb ook van die Duchtone actie gebruik gemaakt en ik heb nu het toestel in m'n zak dat ik altijd al wilde hebben: De Nokia 3210.
Oke, je hebt dan geen Fl 90 beltegoed meer, maar wel 50 piek. Volgens mij kost hij nog steeds 299 alleen zonder die 40 piek extra.
Meestal is ie veel duurder (Hi-prepay is ie 379). Wat betreft de crapontvangst van Dutchtone...Ik woon in een gehucht en heb 4 streepjes, dus beter kan niet. De ontvangst is veel beter geworden, dus ik zou zeggen: Kopen dat ding. En WAP is toch nog veel te duur, dat zien we over een paar jaar wel...
Oke, je hebt dan geen Fl 90 beltegoed meer, maar wel 50 piek. Volgens mij kost hij nog steeds 299 alleen zonder die 40 piek extra.
Meestal is ie veel duurder (Hi-prepay is ie 379). Wat betreft de crapontvangst van Dutchtone...Ik woon in een gehucht en heb 4 streepjes, dus beter kan niet. De ontvangst is veel beter geworden, dus ik zou zeggen: Kopen dat ding. En WAP is toch nog veel te duur, dat zien we over een paar jaar wel...
uhm.. waarom 'kopen' mensen die 3210 ??
zoals ik hier boven al poste..
gratis 3210 met abo van 40 piek in de maand en dan kun je dus 120 minuten bellen ..
buiten die belminuten piek en dal naar vast 20 cent en naar mobiel 35 cent.. sms'en 25 cent..
is dus stuk goedkoper dan prepaid..
(als je tenminste voor 40 piek beld nu prepaid.. maar dat haal ik wel .. zeker aangezien sms 50 cent kost met prepaid)
zoals ik hier boven al poste..
gratis 3210 met abo van 40 piek in de maand en dan kun je dus 120 minuten bellen ..
buiten die belminuten piek en dal naar vast 20 cent en naar mobiel 35 cent.. sms'en 25 cent..
is dus stuk goedkoper dan prepaid..
(als je tenminste voor 40 piek beld nu prepaid.. maar dat haal ik wel .. zeker aangezien sms 50 cent kost met prepaid)
Is inderdaad niet gek voor aan abo, Nikao, maar het kan voor mij niet uit. Ik wil voornamelijk bereikbaar zijn en mijn centjes sparen voor mijn Porsche 928.
k..
maar ik had dat id van centjes sparen ook .. en bereikbaar zijn..
maar met in combinatie met sms voor 50 cent . en prepaid ben ik wel meer dan 40 piek in de maand kwijt.. met een fucktelefoon ook nog. dus nu krijg ik mooie telefoon .. en ben nog goedkoper uit ook
maar ik had dat id van centjes sparen ook .. en bereikbaar zijn..
maar met in combinatie met sms voor 50 cent . en prepaid ben ik wel meer dan 40 piek in de maand kwijt.. met een fucktelefoon ook nog. dus nu krijg ik mooie telefoon .. en ben nog goedkoper uit ook
Okee... da's waar. Maar als ik thuis ben SMS ik wel via internet, scheelt ook weer...
Ik heb 3210 met Hi prepay, koste 349,--. Is wel een fijn dingetje
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Pagina: 1