Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Als je analoog verbindt op 52000 bps wil dat niet zeggen dat je die snelheid ook daadwerkelijk haalt. Het is analoog, dus de snelheid is steeds wisselend. Het maakt dus eigenlijk geen fluit uit of je nou op 52000 of op 40000 verbindt, want je snelheid zal min of meer gelijk blijven..
Verwijderd
Nee, dat maakt zeker wel verschil, met een verbinding van 52000bps loopt alles net even sneller, kun je zeker merken met downloaden en het laden van pagina's.
Ik heb ook nu nog maar 40000bps sinds enkele dagen, en heb vandaag mijn lijn laten doormeten via KPN ( 0800-0407 ) niets aan de hand volgens hun, nu willen ze kijken of er ergens een demping op de lijn zit, dit gaan ze morgen of na het weekend doen.
Verder vertelde de medewerker nog dat ze een verbinding van 14k4 garanderen

Hoop dat ze het snel oplossen.
Ik heb ook nu nog maar 40000bps sinds enkele dagen, en heb vandaag mijn lijn laten doormeten via KPN ( 0800-0407 ) niets aan de hand volgens hun, nu willen ze kijken of er ergens een demping op de lijn zit, dit gaan ze morgen of na het weekend doen.
Verder vertelde de medewerker nog dat ze een verbinding van 14k4 garanderen
Hoop dat ze het snel oplossen.
Verwijderd
Kreeg net telefoon van KPN, ze hadden softwarematig wat aanpassingen gedaan, en mogelijk zou mijn internetverbinding weer optimaal zijn, anders konnen ze er niets aan doen............ ik gelijk proberen....en ja, weer verbonden met 52000Bps!!! :-).
Ben enorm blij :-))), en had niet verwacht dat KPN dit zo snel zou oplossen.
Grtz oc
Ben enorm blij :-))), en had niet verwacht dat KPN dit zo snel zou oplossen.
Grtz oc
Ik ben het nu echt zat: ik heb op Noknok nu maar liefst
38000 bps. Wie/wat moet ik bellen om de wind van voren te geven? Gaan mijn telefoonkosten nu ook met de helft achteruit, huh?????
38000 bps. Wie/wat moet ik bellen om de wind van voren te geven? Gaan mijn telefoonkosten nu ook met de helft achteruit, huh?????
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Nou ik heb due die KPN storingslijn gebeld (0800-0407). Hieronder een korte samenvatting:
* KPN-Doos: "Met KPN, blablabla."
* CP: "Met CP. Ik heb sloom internet, blabla, 40000 ipv 52000, blabla, zijn er bij mij werkzaamheden aan de kabel?"
* KPN-Doos: "Even kijken...." Typ typ.. "Nee, er zijn geen werkzaaheden bij u in de buurt."
* CP: "Ik weet zeker dat het niet aan mijn PC ligt, want meerdere mensen hier in de buurt hebben het zelfde probleem."
* KPN-Doos: "Heeft u het ook overdag?"
* CP (denkt: dat had je wel graag hè, internetten in de piekuren, stelletje woekeraars?): "Ja ik heb het 24 uur per dag, 7 dagen per week en dat al meer dan 2 week lang."
* KPN-Doos: "Oh.... tsja...."
* CP: "Tsja."
* KPN-Doos: "....."
* CP: "Is er een oplossing in zicht?"
* KPN-Doos: "Het komt doordat het 's avonds erg druk is."
* CP: "OK, maar overdag heb ik het ook, zoals ik al zei. Mag ik hieruit concluderen dat het systeem van KPN overbelast is?"
* KPN-Doos: "Ja."
* CP: "Oh. DUs u kunt me niet helpen?"
* KPN-Doos: "Nee. Het spijt me."
* CP: "Mij ook. Goedemiddag..."
Arggggggggggggg
(Lichtpuntje: nu sta ik misschien sterker om mijn ma over te halen kabel te nemen....)
* KPN-Doos: "Met KPN, blablabla."
* CP: "Met CP. Ik heb sloom internet, blabla, 40000 ipv 52000, blabla, zijn er bij mij werkzaamheden aan de kabel?"
* KPN-Doos: "Even kijken...." Typ typ.. "Nee, er zijn geen werkzaaheden bij u in de buurt."
* CP: "Ik weet zeker dat het niet aan mijn PC ligt, want meerdere mensen hier in de buurt hebben het zelfde probleem."
* KPN-Doos: "Heeft u het ook overdag?"
* CP (denkt: dat had je wel graag hè, internetten in de piekuren, stelletje woekeraars?): "Ja ik heb het 24 uur per dag, 7 dagen per week en dat al meer dan 2 week lang."
* KPN-Doos: "Oh.... tsja...."
* CP: "Tsja."
* KPN-Doos: "....."
* CP: "Is er een oplossing in zicht?"
* KPN-Doos: "Het komt doordat het 's avonds erg druk is."
* CP: "OK, maar overdag heb ik het ook, zoals ik al zei. Mag ik hieruit concluderen dat het systeem van KPN overbelast is?"
* KPN-Doos: "Ja."
* CP: "Oh. DUs u kunt me niet helpen?"
* KPN-Doos: "Nee. Het spijt me."
* CP: "Mij ook. Goedemiddag..."
Arggggggggggggg

(Lichtpuntje: nu sta ik misschien sterker om mijn ma over te halen kabel te nemen....)
Wel heb ik ooit 
Nu moet ik het dus doen met een fractie van mijn echte modemcapaciteit?????????

Nu moet ik het dus doen met een fractie van mijn echte modemcapaciteit?????????
CP
je kon de storingslijn van KPN gewoon bellen meestal kost zoiets als dat mij al een heel weekend met ettelijke uren k*t-muziek. Zelf hebben wij ook heel veel gezeik gehad met KPN en onze internet verbindingen. Vijf keer een monteur langs geweest de quattro-vox ettelijke keren ge-her-programmeerd (door de familie biereco lijkt het wel). Wat bleek nu uiteindelijk de oorzaak te zijn de koperkabel waarmee de lijn het huis binnenkwam was geoxydeerd. Dit geeft dus de meest maffe foutmelding zoals altijd in gesprek, nummer niet herkend, sterk wisselende internetverbindingen (als je uberhaupt kon inloggen). Waarscijnlijk is dit bij jou niet het geval maar voor andere mensen met rare problemen laat ze er maar eens naar kijken.
je kon de storingslijn van KPN gewoon bellen meestal kost zoiets als dat mij al een heel weekend met ettelijke uren k*t-muziek. Zelf hebben wij ook heel veel gezeik gehad met KPN en onze internet verbindingen. Vijf keer een monteur langs geweest de quattro-vox ettelijke keren ge-her-programmeerd (door de familie biereco lijkt het wel). Wat bleek nu uiteindelijk de oorzaak te zijn de koperkabel waarmee de lijn het huis binnenkwam was geoxydeerd. Dit geeft dus de meest maffe foutmelding zoals altijd in gesprek, nummer niet herkend, sterk wisselende internetverbindingen (als je uberhaupt kon inloggen). Waarscijnlijk is dit bij jou niet het geval maar voor andere mensen met rare problemen laat ze er maar eens naar kijken.
Nog iets wat ik was vergeten:
Ze zei ook: "Heeft u andere aparatuur aangesloten? Zoals een telefoon en een nummermelder?" Ik: "ja". Zij: "Probeer eens om die af te koppelen."
JA DAAAAAAAAAAG
Het heft 2 jaar lang zo gewerkt man!!!!! Ik ga me telefoon en nummermelder beneden toch nie afkoppele??? Wat is dat voor gelul? Jezus...
Ze zei ook: "Heeft u andere aparatuur aangesloten? Zoals een telefoon en een nummermelder?" Ik: "ja". Zij: "Probeer eens om die af te koppelen."
JA DAAAAAAAAAAG

Het heft 2 jaar lang zo gewerkt man!!!!! Ik ga me telefoon en nummermelder beneden toch nie afkoppele??? Wat is dat voor gelul? Jezus...
Pagina: 1