Toon posts:

Videokaart naast on board kaartje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
me Pa heeft een Compaq pc met een on board videokaart. kan ik hier gewoon een pci videokaart op aansluiten? of paktie hem dan niet? enne...wat moet ik dan veranderen in het bios?

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Als je alleen van je pci kaart gebruik wilt maken moet je de onboard videokaart uitzetten in het bios. Als je op beide uitgangen een monitor wilt aansluiten kun je hem aan laten staan, moet je alleen nog even je voorkeur opgeven vanaf welke kaart hij moet booten.

The Flat Earth Society has members all around the globe.

Verwijderd

Topicstarter
maar het probleem is dat het een compaq bios is, dat is vaag... weinig opties e.d dus weet niet waar...:)

maar kan ik dan gewoon van 2 videokaarten booten? en spelen? of gaat het dan vaag doen omdat er 2 videokaarten aanstaan ofzo?

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:54

Mentalist

[avdD]

Je kunt er ook 2 voodoo 2 kaartjes in SLI in zetten...dat gaat zeker, zelfs op zo'n comprak lijkt me..

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Vaak heb je met dat soort dozenschuiver PC's dat als je er een PCI kaart in ramt de on-board AGP automatisch wordt uitgeschakeld. Als je nergens een BIOS optie hier over kunt vinden kun je d'r bijna helemaal zeker van zijn.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• white_rabbit
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02-2022

white_rabbit

Follow the White Rabbit!

Met F10 opstarten zodat je in je BIOS komt dan kan je gewoon de Onboard video chip uitschakelen. PCI kaartje er in en dan moet het gewoon werken. Ik heb zelf ook een compaq presario (5456) en ik heb er een voodoo 3, 4500 en nu een 5500 in draaien en het werkt perfect (met de juiste drivers uiteraard).

Life is what happens while your making other plans..

Pagina: 1