"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Nee, ik heb zelf ook 2 apaches draaien.
Eentje voor mijn secure server (1.3.19) en eentje voor mijn normale websites (1.3.20) en ze draaien perfect naast elkaar.
Het enige wat ik kan bedenken is dat 2.x.x er niet tegen zou kunnen (hoewel, die klapt er niet uit).
Zet je ze aan vanuit inetd of start je de daemon zelf op?
Ik heb ze niet in inetd staan.
Eentje voor mijn secure server (1.3.19) en eentje voor mijn normale websites (1.3.20) en ze draaien perfect naast elkaar.
Het enige wat ik kan bedenken is dat 2.x.x er niet tegen zou kunnen (hoewel, die klapt er niet uit).
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
ik start de oude vanuit inetd en de nieuwe : usr/local/apache/bin/apachectl startsslOp donderdag 14 februari 2002 22:47 schreef Arjan A het volgende:
Nee, ik heb zelf ook 2 apaches draaien.
raar hoor...
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Ik heb ook een paar uurtjes twee apaches gedraaid om precies dezelfde reden als jij net gaf. Hier echter geen probleem. Enige probleem kwam pas toen ik mn ene apache al gestart had en toen de andere ging restarten, beide inmiddels op poort 80 (moet /www/bin nog ff weghalen, die gebruik ik niet meer)
ej??
het word vreemder,
als ik naar die https site ga zonder die andere poort optegeven dan werkt het ook??
ik krijg dan het standaard:
"Alles Werkt! De Apache Web Server is geinstalleerd op deze Web Site"
te zien??
wat doet dat daar?
als ik vervolgens die s in https weghaal zie ik mijn site weer zoals het hoord.
lijkt erop dat die nieuwe apache stiekum zijn ssl onder poort 80 draaid?
terwijl ik toch ook duidelijk voor ssl dit heb staan:
<IfDefine SSL>
Listen 8082
Listen 443
</IfDefine>
ik snap nu half waarom die 2e webserver eruit klapt,
dat gebeurd na het herstarten van de eerste terwijl ze toch allebij op een andere poort (zouden moeten) draaien.
ik snap er niets meer van.
het word vreemder,
als ik naar die https site ga zonder die andere poort optegeven dan werkt het ook??
ik krijg dan het standaard:
"Alles Werkt! De Apache Web Server is geinstalleerd op deze Web Site"
te zien??
wat doet dat daar?
als ik vervolgens die s in https weghaal zie ik mijn site weer zoals het hoord.
lijkt erop dat die nieuwe apache stiekum zijn ssl onder poort 80 draaid?
terwijl ik toch ook duidelijk voor ssl dit heb staan:
<IfDefine SSL>
Listen 8082
Listen 443
</IfDefine>
ik snap nu half waarom die 2e webserver eruit klapt,
dat gebeurd na het herstarten van de eerste terwijl ze toch allebij op een andere poort (zouden moeten) draaien.
ik snap er niets meer van.
Kan je eens de de benodigde log-files plaatsen
Dus een acces-log enz. (apache spul) en een /var/log/messages en/of syslog
gaarne met [code} tags eromheen
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
* GiLuX knipt even om de code-red attacks heenOp donderdag 14 februari 2002 23:59 schreef imdos het volgende:
Kan je eens de de benodigde log-files plaatsen![]()
het is altijd weer dit regeltje:
code:
1
2
3
| [Fri Feb 15 00:44:10 2002] [notice] caught SIGTERM, shutting down [Fri Feb 15 00:44:11 2002] [notice] Apache/1.3.12 (Unix) (Red Hat/Linux) PHP/4.0.6 mod_perl/1.21 mod_jk configured -- re suming normal operations |
Pagina: 1