Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

sluiting topic over fr, dr en grun waarom?

Pagina: 1
Acties:

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-11 18:40
Lieve adjes,
topic:
[topic=411629/1/25]
is door jullie gesloten vind ik heel jammer is namelijk best een leuke discussie van te maken. Ware het neit dat er direct met modder werd gegooid. Kunnen die posts er niet uit worden gegooid zodat de discussie verder kan gaan.

Verwijderd

Of verplaats hem naar SG, best een intressante discussie lijkt mij zo..

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tjah in w&l willen ze hem niet, wel jammer dat ze hem dan niet even moven naar de SG

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
verplaatsen was wel zo netjes geweest.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Het is natuurlijk niet de bedoeling wat iedereen zomaar ergens een topic opent en dan moven de moderators hem wel weer naar het goede forum, daarom wordt er niet veel gemoved aangezien mensen dan dit idee krijgen.

En er werd direct met modder gegooid ja, zoals nadd al aangaf, ook door de topicstarter bij de startpost.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik vond het nogal meevallen waarom zou je niet met modder mogen gooien? Bang om vies te worden? Leuke aan een discussie is juist dat je iemand lekker voor ze schenen kan trappen met vooroordelen wanneer je het niet meer haalt met feiten :Y) Komop zeg dit is toch niet de website van de EO ofzo?

• Eindbaas
Op vrijdag 15 februari 2002 10:30 schreef Morgoth het volgende:
Het is natuurlijk niet de bedoeling wat iedereen zomaar ergens een topic opent en dan moven de moderators hem wel weer naar het goede forum, daarom wordt er niet veel gemoved aangezien mensen dan dit idee krijgen.

En er werd direct met modder gegooid ja, zoals nadd al aangaf, ook door de topicstarter bij de startpost.
Hmmm, met modder gooien hè? Naja, dat was niet mijn bedoeling en als dit zo overgekomen mijn excuses hiervoor.

Ik heb weloverwogen dit topic in W&L geplaatst aangezien ik uit was op een serieuze discussie, dat zou met alle respect in SG niet echt lukken naar mijn idee. Vandaar.

Maar toch had ik het netter gevonden dat dit topic verplaatst was naar het forum waar deze volgens jullie (mods) thuis hoort.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Serieuze discussie zit er wel in....

Maar het onderwerp en de gekozen voorzet/richting zijn wel dusdanig zweverig/luchtfietsend/hypotetisch en bekrompen dat het IMHO idd niet echt in W&L thuis hoort (W&L loopt een beetje over van de hypothesetopics zijn werkelijke inhoud)....

Kom maar in SG, dan kan je als feit horen dat de aardgasbaten van die provincies ongeveer 10% van het nationale BNP inhouden ofwel voldoende om heel Nederland economisch gezond te houden.

Vraag me altijd af waarom mensen van andere provincies afwillen, hier vlakbij limburg idem dito over Limburg.

• Eindbaas
Ik ga dit topic niet opnieuw openen. 1x lijkt mij voldoende.
Pagina: 1