Toon posts:

fan op processor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eej,

k heb op mun systeem..... voor specs zie signature en dan de eerste (xp1700+, a7v266-e), een taisol koeler met een 60x60 fan....kan ik deze zonder problemen vervangen?? en hebben jullie nog adviezen wat betreft een andere??.....voor +/- €20??
duzz alleen het fannetje erop he!!

Verwijderd

ga je voor ALLEEN he fannetje? --> PAPST of DELTA erop.
ga je voor het fannetje, maar dan stil? Zalman erop
ga je voor nieuwe heatsink? Swifttech MCX462 met DELTA of PAPST erop(80-80)
Ga je voor IK WIL HET HIER STIL HEBBEN!!!!, dan koop je een vapochill met een 120MM fan voor je radiator

kort om, de zoveelste iemand die het niet meer weet...net als ik ;D

Verwijderd

Topicstarter
THNX....daar heb k wat aan.....want k ga voor alleen t fannetje....en eentje die goed koelt en t liefst zonder straaljager

OW JA....k wil dit omdat k mun oude fan bietje beschadigt is.....vin afgebroken en weer gelymd....maar nu wat onstabieler....

ps....mun cpu temp is 50 graden idle en 64 stressed.....helpt een ander fannetje ook de temp omlaag te halen??

dan nog een vraag...kan ik er gewoon een 60 mm casefan opschroeven of moet het een gewone fan zijn??

Verwijderd

Topicstarter
*kicK*

SORRY....maar k wil da liefst voor morgen weten ivm bestelling en extra lawaai op t moment

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 13:54

Mentalist

[avdD]

Op donderdag 14 februari 2002 22:40 schreef rdl het volgende:
*kicK*

SORRY....maar k wil da liefst voor morgen weten ivm bestelling en extra lawaai op t moment
Meet je heatsink op :)

Als je heatsink 6x6 cm is kun je er gewoon een 60x60 fan opzetten ja, ook kastfans kunnen.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 22:07 schreef rdl het volgende:
THNX....daar heb k wat aan.....want k ga voor alleen t fannetje....en eentje die goed koelt en t liefst zonder straaljager

OW JA....k wil dit omdat k mun oude fan bietje beschadigt is.....vin afgebroken en weer gelymd....maar nu wat onstabieler....

ps....mun cpu temp is 50 graden idle en 64 stressed.....helpt een ander fannetje ook de temp omlaag te halen??

dan nog een vraag...kan ik er gewoon een 60 mm casefan opschroeven of moet het een gewone fan zijn??
Je kan er ieder 60 mm fannetje opschroeven. En als het een goede fan is met veel luchtverplaatsing, gaat je temp wel omlaag. Ik zou in jou geval trouwes een hele nieuwe koeler kopen, liefst met Alpha of Swiftech heatsink en een Papst fan. Koelt heeeeeel goed, en weinig lawaai. succes :)
Pagina: 1