iemand iets leuks?
Verwijderd
gewoon je tv instellingen? of had je een vage knoppen-combi gebruikt.
Moest trouwens wel ff drie keer lezen voor ik doorhad dat bios = BIOS en niet bioscoop
Moest trouwens wel ff drie keer lezen voor ik doorhad dat bios = BIOS en niet bioscoop
Verwijderd
Hmzzz, waarschijnlijk een soort servicemenu voor de dealer cq reparateur.
Die hebben de meeste betere monitoren ook. Je komt er over het algemeen in door een bepaalde toetscombinatie (net als bij je pc en als bij lame cheats op de PSX
)
Ik zou er maar niet aan klooien, tenzij je precies weet wat je veranderen wil (en dus een probleem hebt).
Die hebben de meeste betere monitoren ook. Je komt er over het algemeen in door een bepaalde toetscombinatie (net als bij je pc en als bij lame cheats op de PSX
Ik zou er maar niet aan klooien, tenzij je precies weet wat je veranderen wil (en dus een probleem hebt).
Hmm, verrek ja.Op donderdag 14 februari 2002 22:01 schreef SLC-Axe het volgende:
Hmzzz, waarschijnlijk een soort servicemenu voor de dealer cq reparateur.
Die hebben de meeste betere monitoren ook. Je komt er over het algemeen in door een bepaalde toetscombinatie (net als bij je pc en als bij lame cheats op de PSX)
Als ik op mijn vision master alle drie front knopjes ingedrukt houdt tijdens powerup gaat ie in servicemenu..
Ik heb EINDELIJK dat irritante "Welcome to visionmaster" dingetje tijdens het opstarten uit kunnen zetten!
Gewoon MSG van "EUROPE/US" naar US for OEM!!! zetten.
De mijne nietOp donderdag 14 februari 2002 23:27 schreef Jasper Janssen het volgende:
[..]
Hmm, verrek ja.
Als ik op mijn vision master alle drie front knopjes ingedrukt houdt tijdens powerup gaat ie in servicemenu..
Ik heb EINDELIJK dat irritante "Welcome to visionmaster" dingetje tijdens het opstarten uit kunnen zetten!
Gewoon MSG van "EUROPE/US" naar US for OEM!!! zetten.