soort bios tv

Pagina: 1
Acties:

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:23

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Topicstarter
Ik heb een audiosonic tv (55 cm, volgende week in de aanbieding bij de aldi). Laatst zat ik in een soort bios. Ik weet neit hoe ik er gekomen ben, maar ik kon er alleen uit door de tv uit te zetten. Weet iemand misschien waar dit voor is en hoe ik hier kan komen?

iemand iets leuks?

Verwijderd

gewoon je tv instellingen? of had je een vage knoppen-combi gebruikt.

Moest trouwens wel ff drie keer lezen voor ik doorhad dat bios = BIOS en niet bioscoop :P

Verwijderd

Hmzzz, waarschijnlijk een soort servicemenu voor de dealer cq reparateur.
Die hebben de meeste betere monitoren ook. Je komt er over het algemeen in door een bepaalde toetscombinatie (net als bij je pc en als bij lame cheats op de PSX :) )
Ik zou er maar niet aan klooien, tenzij je precies weet wat je veranderen wil (en dus een probleem hebt).

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 13:30
Op donderdag 14 februari 2002 22:01 schreef SLC-Axe het volgende:
Hmzzz, waarschijnlijk een soort servicemenu voor de dealer cq reparateur.
Die hebben de meeste betere monitoren ook. Je komt er over het algemeen in door een bepaalde toetscombinatie (net als bij je pc en als bij lame cheats op de PSX :) )
Ik zou er maar niet aan klooien, tenzij je precies weet wat je veranderen wil (en dus een probleem hebt).
Hmm, verrek ja.

Als ik op mijn vision master alle drie front knopjes ingedrukt houdt tijdens powerup gaat ie in servicemenu..

Ik heb EINDELIJK dat irritante "Welcome to visionmaster" dingetje tijdens het opstarten uit kunnen zetten!

Gewoon MSG van "EUROPE/US" naar US for OEM!!! zetten.

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:46
Op donderdag 14 februari 2002 23:27 schreef Jasper Janssen het volgende:

[..]

Hmm, verrek ja.

Als ik op mijn vision master alle drie front knopjes ingedrukt houdt tijdens powerup gaat ie in servicemenu..

Ik heb EINDELIJK dat irritante "Welcome to visionmaster" dingetje tijdens het opstarten uit kunnen zetten!

Gewoon MSG van "EUROPE/US" naar US for OEM!!! zetten.
De mijne niet :(

Repareren doe je zo.