Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Dat klopt. Volgens mij heeft een NL radiostation ook een keer een actie gehad met die dingen.
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
bestaan, ik las er laatst nog wat over op een of andere elektronica site.
Wel leuk om te hebben een opwindradio!
Wel leuk om te hebben een opwindradio!
zie je nou ik had toch gelijk, ik moest dus een werkstuk maken over hoe ik een vluchtelingen kamp moest opzetten enzo, ik had ook geschreven dat de vluchtelingen opwindbare radio's krijgen, maar ons meester zeg dat dat niet bestaat 
ik zei nog dat je in voedselpakketen enzo ook hadden maar hij zegt nog steeds dat dat bestaat niet, wie kan mij een mooie foto geven waardoor ik mijn meester kan overtuigen en misschien ook een hogere cijfer dan een 4.8 kan krijgen?
ik zei nog dat je in voedselpakketen enzo ook hadden maar hij zegt nog steeds dat dat bestaat niet, wie kan mij een mooie foto geven waardoor ik mijn meester kan overtuigen en misschien ook een hogere cijfer dan een 4.8 kan krijgen?
http://www.leeselect.com/baygen/baygenamfmsw.htm
Hopla
Kick the teachers' ass dude!
HIER nog wat plaatjes/ sites met die krengen.
Hopla
hey hartelijk dank he!!Op donderdag 14 februari 2002 22:00 schreef Obi het volgende:
http://www.leeselect.com/baygen/baygenamfmsw.htm
Hopla
nu kan die eigenwijze leraar es ff goed zien hoe een opwindbare radio eruit ziet!
Verwijderd
Shit ik kan de site niet vinden. Maar er is ook een NL site die alleen in NL verkoopt. Radio's, lampen en nog wat zooi.
Verwijderd
die zijn er al best lang hoor...
jaartje of anderhalf geleje gezien in de V&D
(waren wel zwaar!!!)
kweet trouwens niet of het handig is...
maar je hebt iniedergeval geen batterijen nodig.. (radio heeft zowiezo niet veel stroom nodig)
ach ja suc6 met het opwinden!!
jaartje of anderhalf geleje gezien in de V&D
kweet trouwens niet of het handig is...
ach ja suc6 met het opwinden!!
Verwijderd
Jullie zoeken het allemaal zo ver, je kunt ze gewoon bij de Kijkshop vinden:
http://www.kijkshop.nl/online/Shop/product_details.asp?catalog%5Fname=MainCatalog&category%5Fname=Portable+radio%27s&product%5Fid=11015&variant%5Fid=&category%5Fpath%5Fsegment=Portable+audio&productlist%5Fpath%5Fsegment=Portable+radio%27s
Mocht de link niet werken dan:
www.kijkshop.nl
ff bij draagbare radio's kijken, hij staat in het midden...
http://www.kijkshop.nl/online/Shop/product_details.asp?catalog%5Fname=MainCatalog&category%5Fname=Portable+radio%27s&product%5Fid=11015&variant%5Fid=&category%5Fpath%5Fsegment=Portable+audio&productlist%5Fpath%5Fsegment=Portable+radio%27s
Mocht de link niet werken dan:
www.kijkshop.nl
ff bij draagbare radio's kijken, hij staat in het midden...
Zouden die dingen het overleven als je ze van een vliegtuig af naar beneden dropt?
.
Philips heeft ook zo'n ding.
klikgemak
klikgemak
Zoef
ik heb het aan de meester laten zien, hij zei breng die blaadjes maandag(dan heb ik les) dus we gaan zien.
Moewhaa
hard voor die docent
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Ja die engelsman heeft dat dus bedacht was 2 jaar geleden al een docu over op de NL televisie. Zeer goede uitzending. tot ik een andere keer op tv zag dat de EO (omroep) een actie had, kon je geld storten en met dat geld gingen ze die radio's in afrika uitdelen. En zette ze ook het enige radio station in de buurt op en je raad het al, een evangelish radiostation. BAH beetje die afrikanen het christendom door de strot douwen.
Dus ik hoop dat je dat niet als werkstuk idee had
Dus ik hoop dat je dat niet als werkstuk idee had
Philips maakt er verkoopt die dingen al weer een paar jaar.
Opzicht cool. Gewoon wat oplaadbare batterijen erin. Elke dag ff kwartiertje draaien en je kunt weer een dag door.
Of werkt dat zo niet? Ik heb geen id nl. Eigenlijk best handig zo'n opwind ding! Kun je tenminste opladen wanneer je wilt, op vakantie gewoon met mensen kracht. Veel handiger dan baterij opladen.
Of werkt dat zo niet? Ik heb geen id nl. Eigenlijk best handig zo'n opwind ding! Kun je tenminste opladen wanneer je wilt, op vakantie gewoon met mensen kracht. Veel handiger dan baterij opladen.
bij ons op school hebben ze van die opwindbare radio's
1tje had d8 ik ook een zonnepaneel
1tje had d8 ik ook een zonnepaneel
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
Wij hebben er ook 1 in de keuken (combinatie opwind + zonnecel). Er zit een grote opwindveer (geen idee hoe dit heet, het is een lange opgerolde stalen strip) in, een hoop radertjes en een dynamo. Vrij solide, maar de veer mag niet permanent gespannen staan, dus als je hem niet gebruikt windt hij hem heel langzaam af.
Zou je daar nou geen verwijderingsbijdrage voor hoeven betalen?
Het is toch goed voor het milieu
Het is toch goed voor het milieu
leeg

Van Philips:
AE1000
Radio met eigen energievoorziening
Deze gemakkelijk draagbare radio heeft geen batterij nodig draai gewoon 1 minuut lang aan de energiegenerator om 30 minuten naar muziek te kunnen luisteren. Een LED geeft aan wanneer de lading maximaal is. Met verlichte wijzerplaat voor duidelijk afstemmen en gemakkelijke schouderband
ik heb hier thuis een foldertje gekregen van shell
als je shell groene energie nogiets nam, dan kreeg je een opwindbare radio kado, dus dan moeten ze wel bestaan heh, jammer dat mijn scanner et niet doet...
als je shell groene energie nogiets nam, dan kreeg je een opwindbare radio kado, dus dan moeten ze wel bestaan heh, jammer dat mijn scanner et niet doet...
Pagina: 1