Psion als afstandsbediening voor tv of stereo?

Pagina: 1
Acties:

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 10:34
bestaat er een programma waarmee ik mijn psion (die dus over een infraroodpoort beschikt) kan laten functioneren als een universele afstandsbediening voor tv, stereo en dergelijke? Er bestaan natuurlijk van die casio horloges met 'learning function' zodat je in princiepe alle infrarood apparaten er mee zou kunnen bedienen (op 'n paar uitzonderingen na natuurlijk)

kan iemand mij hier misschien meer over vertellen?

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik weet zeker dat zo'n progje bestaat(mijn vader heeft al jaren een psion, maar ik heb er nog nooit naar gezocht. Ik ga ook wel even zoeken.
edit: hier is al iets...
edit2: meer kan ik zo niet vinden

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-03 10:52

SambalBij

We're all MAD here

Hoe het bij de Psion zit weet ik niet precies (mijn laatste Psion was een siena, en die kon het in ieder geval niet :) ) maar ik weet wel dat bij Palms het wel kan, maar de infraroodzender te zwak is om bruikbaar te zijn.
(Iedere keer opstaan om de palm op 30 cm van de tv te houden schiet een beetje het doel voorbij :+ )

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 10:34
ik ga 'r even mee knoeien :)

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Met mijn Handspring Vizor Platinum kon het ook... Zelf vanaf 8 meter afstand nog! Da's echt relaxed!!!! :)

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
Ja er bestaan proggies voor, kheb hem nl zelf. Maar de infraroodaansluiting op de psion (revo) is heel zwak. Je kan maar een halve meter van de tv afzitten, en dan doet ie het. Maar als je hem echt wil hebben zal ik ff zoeken voor je.

Verwijderd

Ik heb ook weleens zo'n proggie gedraaid op mijn revo... Vond het niet echt boeiend... Zoals al eerder gezegd, je moet erg dichtbij je tv zitten dus wat heb je dan nog aan je afstandsbediening...

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-03 14:33
Zooi wat je zegt. Er IS een proggie voor de siena beschikbaar dan moet je wel dicht bij de tv zitten, maar met S5TV voor de series 5 (duh) kan je ook 3 a 4 meter afstand nemen als je redelijke batterijen hebt... Alleen learn werkt niet, je moet zelf protocollen instellen met behulp van een HP hebbeding:) of de standaard Sony gebruiken

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Pagina: 1