Toon posts:

Zelfde beeld op 1 pc met 3 videokaarten.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He,

Heb ff een klein vraagje. Het zit namelijk zo ik werk in een pc shop en nu hebben wij het leuke idee om 1 (lees oude brakke pc) pc uit te rusten met 2 pci videokaarten naast de
on-board video kaart. Het idee hierachter is dat we op 1 pc een webcam aansluiten en dit vervolgens op de 3 15" flatpanels te vertonen.

Elke monitor is dus individueel aangesloten op dezelfde pc maar nu is het probleem dat windows ze apart van elkaar ziet. We hebben dus 1 desktop scherm en daarnaast 2 schermen met alleen de achtergrond van windows. Dus als een uitbreiding van je desktop. Dit is niet de bedoeling want we willen 3x hetzelfde beeld.

Nu zou je zeggen neem een vga verdeelkastje en voila. Maar het probleem is dat we die op korte termijn niet kunnen krijgen en we hier toch die PCI videokaartjes hebben klaar liggen :7

Mijn vraag is dus bestaat er software om op onze manier het beeld 3 x te kunnen clonen :?

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
In windows zit bij de beeldscherminstelling ergens de functie "Het bureaublad naar deze monitor uitbreiden".

Als je die uitzet, gaatie d8 ik weer gewoon clonen

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 08:08

Zak

Op donderdag 14 februari 2002 21:23 schreef Da Joker het volgende:
In windows zit bij de beeldscherminstelling ergens de functie "Het bureaublad naar deze monitor uitbreiden".

Als je die uitzet, gaatie d8 ik weer gewoon clonen
Niet dus dan heb je gewoon zwart beeld op die andere monitor.

Je moet het programma ultramon maar eens zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx guyz :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm Toch nog ff een probleempje. Ik heb de software gedownload maar krijg het somehow niet gecloned. Ik heb dus nu een gigantische desktop.

Monitor 1 geeft de normale desktop weer.
Monitor 2 is alleen een lege desktop.
Monitor 3 ook alleen lege desktop.

Ik kan in het programmatje wel voor een taskbar mirror mode kiezen maar dan geeft ie wel op elke monitor de taskbar weer maar niet 3x de desktop wat de bedoeling is :? iemand een idee of een ander programmatje.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand :?

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Check anders ff de database op realtimesoft, link zie boven.

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
*schaam*
Ik kan niet lezen 8-)

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

lees even de EERSTE post...

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 21:45 schreef KnetterGek het volgende:
lees even de EERSTE post...
URL? :P

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

wielhelm

80/86 ST bladebladed