Is er een programmaatje dat om 18u automatisch inbelt en om 07u disconnect ? Ik heb al gezocht in de search omdat ik wel verwachtte dat ik niet de eerste was die zoiets zou vragen, maar ik kan er verder niks over vinden. Weet iemand welke proggie ?
ik kan mijn taakplanner wel de externe verbinding laten openen, maar niet laten inbellen (het klinkt moeilijker dan het isOp donderdag 14 februari 2002 21:09 schreef SH007 het volgende:
heb je al wat met de taakplanner geprobeerd?
welke windows heb je eigenlijk?Op donderdag 14 februari 2002 21:13 schreef -D-Jay- het volgende:
[..]
ik kan mijn taakplanner wel de externe verbinding laten openen, maar niet laten inbellen (het klinkt moeilijker dan het is)
ik bel in met een 98 bakkieOp donderdag 14 februari 2002 21:19 schreef SH007 het volgende:
[..]
welke windows heb je eigenlijk?
url (ja ik ben lame)Op donderdag 14 februari 2002 21:21 schreef KaAzKoP het volgende:
Superdial?
http://www.google.com/Op donderdag 14 februari 2002 21:25 schreef -D-Jay- het volgende:
[..]
url (ja ik ben lame)
op google.com kom ik nooit meer (googlebar in IE)
maar euhh superdial.f2s.com
ik zie alleen niet echt dat je het proggie kan laten inbellen op tijd ...
Hmm was volgens mij wel mogelijk. Download het maar eensOp donderdag 14 februari 2002 21:31 schreef -D-Jay- het volgende:
[..]
op google.com kom ik nooit meer (googlebar in IE)
maar euhh superdial.f2s.com
ik zie alleen niet echt dat je het proggie kan laten inbellen op tijd ...
hijz al bezichOp donderdag 14 februari 2002 21:32 schreef KaAzKoP het volgende:
[..]
Hmm was volgens mij wel mogelijk. Download het maar eens.
Pagina: 1