spontane reboot --> voeding of HD kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 08:30
Sinds ik een nieuwe voeding heb gekocht, 1,5 maand geleden, heb ik spontane reboots van mijn PC :(. Als de PC dan weer opnieuw opstart duurt het redelijk lang totdat ie mijn HD gevonden heeft.
Ik heb gekeken of ik alle draadjes goed heb aangesloten maar dat helpt niet.

Weet iemand hoe dit komt?

Ik heb een Samsung sv1296D (12 GB) en een noname 300 Watt voeding.

www.hetbsg.nl

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05 20:52
uh teveel watt? :)

denk dat hij iets toch niet trekt, ik zou er gewoon mee teruggaan.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

Scatman_II

R9500 Pro >:)

tjah, draai je toevallig winXP? ik heb er ook wel eens last van, d8 eerst dat het aan het ocen lag, maar andere ongeocde pc's hadden het ook...

schijf valt uit, systeem reboot, stopt, schijf gaat weer aan en hij start op.. :S

echt wierd

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• The_Woesh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 16:10
Ja raar is dat, toevallig een IBM Deskstar 60GXP?
Ik heb er ook soms last van, met Windows XP en die schijf, en nu ik dit heb gelezen http://www.tweakers.net/nieuws/20574 , en nog een paar andere nieuws berichtjes en GoT draadjes, zit ik te duimen voor me mp3'jes.

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 08:30
Op donderdag 14 februari 2002 21:49 schreef The_Woesh het volgende:
Ja raar is dat, toevallig een IBM Deskstar 60GXP?
Ik heb er ook soms last van, met Windows XP en die schijf, en nu ik dit heb gelezen http://www.tweakers.net/nieuws/20574 , en nog een paar andere nieuws berichtjes en GoT draadjes, zit ik te duimen voor me mp3'jes.
Ik heb ook win XP en ik hoor ook een (bij mij zachte) klik zoals ze dat in het artikel zeggen.

Ik zag net in dit artikel ongeveer hetzelfde probleem: [topic=406335/1/25]

Hier staat dat je het vinkje bij automatisch rebooten bij een systeemfout uit moet zetten. Ik zal dit wel ff proberen.

www.hetbsg.nl

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

Scatman_II

R9500 Pro >:)

idd, ook net gelezen in Computer!Totaal :D

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 21:05 schreef Scatman_II het volgende:
tjah, draai je toevallig winXP? ik heb er ook wel eens last van, d8 eerst dat het aan het ocen lag, maar andere ongeocde pc's hadden het ook...

schijf valt uit, systeem reboot, stopt, schijf gaat weer aan en hij start op.. :S

echt wierd
Ik heb da dus ook aan da hand: zie topic 'Resetprobleem, wanhopig op zoek nr oplossing'
Pagina: 1