Snow is only frozen water
Verwijderd
[off-topic]
miereneuker
[/off-topic]
[on-topic]
Je kan iig niet zeggen dat hij de faq niet heeft gelezen
[on-topic]
miereneuker
[/off-topic]
[on-topic]
Je kan iig niet zeggen dat hij de faq niet heeft gelezen
[on-topic]
Dit soort commentaar is ook overbodig.Op donderdag 14 februari 2002 20:47 schreef Phruster het volgende:
[off-topic]
miereneuker
[/off-topic]
Over zoiets lees ik al snel heen 
En ik denk met mij meer mensen, maar DR fixt hem wel even
En ik denk met mij meer mensen, maar DR fixt hem wel even
Goed gezien idd, http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/154131#isoOp donderdag 14 februari 2002 20:46 schreef Wally-S het volgende:
Klein foutje in de faq ontdekt:
In de link naar cdrwin is een typfout gemaakt.
Er staat een w te veel in.
FAQ about DR
Ja, daar leest iedereen overheen, maar als je op de link klikt kom je er vanzelf achter.Op donderdag 14 februari 2002 20:49 schreef OProg het volgende:
Over zoiets lees ik al snel heen
Verwijderd
Er zijn dus blijkbaar niet veel mensen die er op klikken...Op donderdag 14 februari 2002 20:50 schreef Wally-S het volgende:
als je op de link klikt kom je er vanzelf achter.
Of mensen die er wel op klikken maar die het te miereneukerig vinden om het hier te meldenOp donderdag 14 februari 2002 20:53 schreef Phruster het volgende:
[..]
Er zijn dus blijkbaar niet veel mensen die er op klikken...
* Laurent gaat ook maar 's mierenneuken 
Hier is het eerst u dan weer je, even die u naar 'je' fixen?</li>• Download een icq versie die je gebruikte tentijde van het backuppen van uw bestanden.
• Installeer icq<li> Start icq, hij vraagt bij het opstarten of je een nieuwe of bestaande user bent. Selecteer bestaande en vul uw account gegevens in. Als het goed is moet je een lege icq balk krijgen zonder contacten.
afgehandeld
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()