elke keer als mijn computer een geheugendump wil maken krijg ik een blauw scherm, heeft dit dan alleen met mijn geheugen te maken??? 
alvast bedankt
alvast bedankt
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Hoe vaak gaat het mis en verder nog informatie over de meldingOp donderdag 14 februari 2002 20:46 schreef Daedalus18 het volgende:
dat is het probleem, ik heb alles standaard draaien...
een athlon XP1600+ locked, een MSI K7T Turbo LE RAID en dan die verrekte 512MB M-tec geheugen...
Verwijderd
Verwijderd
Wow, rustig maar, er komt heus wel antwoord!Op donderdag 14 februari 2002 21:42 schreef Daedalus18 het volgende:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Verwijderd
Eerste gok netwerkkaart / drivers / software.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 08:29:
IK heb ook een blauw scherm. Hier is een afdruk van het scherm : http://users.pandora.be/wimdb/Photo-0098.jpg
IK gebruik ook een Gforce 6600 gt 1 gb ram , genoeg harde schijf,... de rest is in feite niet zo belangerijk. COD 1 kan ik in multiplayer zonder problemen spelen, COD 2 kan ik spelen, maar COD
multiplayer lukt totaal niet, ik krijg telkens day blauwe scherm. Niets helpt....
dit heb ik reeds geprobeerd: update win xp
update COD 2 patches
update directx 9
COD helemaal verwijderd + resterende gegevens, daarna opnieuw geinstalleerd.
IN de computerwinkel vinden ze het ook niet, ze hebben het geheugen verwisseld, grafische kaart eens vervangen, updates hier en daar. Niets helpt gewoon.
tot nu toe vind ik niets die me geholpen heeft. Op een Mac machine zou dit nooit gebeuren...
alternativ
Eerst het probleem, dan de oplossing
Verwijderd
Signature
Dit topic is gesloten.
![]()