Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Niet weeeeeeerrrrr

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[topic=411930/1/25]

Dit is dus echt onterecht, en ik kon niet eens meer zeggen dat ik dat met Image Ready heb gemaakt...

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zoeken op download.com?

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 20:34 schreef Phruster het volgende:
[topic=411930/1/25]

Dit is dus echt onterecht, en ik kon niet eens meer zeggen dat ik dat met Image Ready heb gemaakt...
dan had je dat er bij moeten zeggen...

Verwijderd

Topicstarter
en ik vroeg om een compressie progje, want zoals je ziet heb ik die gif al gemaakt

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 13:40
geen oude koeien uit de sloot halen hé :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 februari 2002 20:38 schreef loona35 het volgende:
geen oude koeien uit de sloot halen hé :P
En waar heb jij het nou weer over?

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Denk ik help je even, had je er zelf ook al een geopent..:
[topic=411952/1/25]

Maar goed...

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

[search=gif compressie] lijkt me toch een hoop suggesties opleveren.

Waarom het wiel opnieuw uitvinden als zo'n simpele vraag makkelijk zelf opgelost kan worden?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:11

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op donderdag 14 februari 2002 20:34 schreef Phruster het volgende:
[topic=411930/1/25]

als je een gifje met ImageReady niet kleiner kan krijgen moet je 1) afvragen of het aantal frames niet te groot is
2) waarom denk je het dan wel met een free/shareware programma te kunnen 3) wat doe je in W&G?

gif optimization is een nogal basic kunstje, als je kennelijk een dusdanig moeilijke vraag erover hebt mag je dat gerust stellen, echter zoals je daar stelde is het slotje terecht, als je slechts 1 progje kan vinden heb je domweg slecht gezocht;

ik vind er al snel 249: Search Results - Downloads - CNET.com
(en ga niet zeggen dat je download.com als resource van gratis downloadable progjes niet kent, sorry dit valt voluit onder luiheid, neem dat alsjeblieft aan en doe wat aan je eigen luiheid ipv makkelijk de schuld bij een ander te legen en te beweren dat slotjes onterecht zijn)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Als het je tweede topic van vandaag is wat op slot gaat zou ik aan mezelf gaan twijfelen. En in dit geval weer helemaal terecht, www.download.com en verder alle grafisch proggies die er zijn. sim-pel.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:22

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Niet weeeeeeerrrrr zo zeuren

:(

Nu ook met Flickr account

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
offtopic:
Ook is je vraag naar mijn idee nogal nederlands:[quote]
Kent er iemand een (gratis) gif compressie progje? als ik namelijk een zoekmachine gebruik, vind ik alleen maar slap gelul en 1 progje van SPINWAVE, maar dat ziet er een beetje goedkoop uit...
[/quote]

Oftewel voor een kwartje op de eerste rang zitten. Als je echt iets goeds wilt, dan moet je gewoon eens iets betalen.

Verwijderd

Lijkt me dat ook deze voldoende behandeld is en verdere discussie heeft IMO geen zin.

Case closed...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.