Hehe moet je je eens voorstellen als iedereen dat gaat doenOp donderdag 14 februari 2002 20:12 schreef kingofhill het volgende:
weet ik veel, maar hij hangt ook hier rond, stuk makkelijker
Verwijderd
Breng mensen nou niet op ideeenOp donderdag 14 februari 2002 20:12 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Hehe moet je je eens voorstellen als iedereen dat gaat doen
doe maar,
btw weet iemand een "MSN messanger" voor Linux.
Zal wel niet door Microsoft gemaakt worden.
Dan moet er een "Voor iedereen die je nog effe wilt bedanken voor de oplossing in je Slotje topic" topic komen...
Ow ja mag ik ook meteen even de groetjes doen ?Op donderdag 14 februari 2002 20:13 schreef nelske het volgende:
[..]
Breng mensen nou niet op ideeen![]()
Ik doe de groetjes aan:
-Mamma
-Pappa
-Oma
-Opa
-Al mijn vriendjes en vriendinnetjes van de basisschool
-Mijn juf
-ow ja en aan nelske
Verwijderd
Zoek maar eens op MSN in NOS met de search 
Zie ook het Linux op de Desktop review bovenaan in NOS, daarin komen een aantal clients aan de orde.
Zie ook het Linux op de Desktop review bovenaan in NOS, daarin komen een aantal clients aan de orde.
Zie de search voor programma's als Jabber, Konverse, Everybuddy en GAIM...
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
nee ei niet zo,
ik had net een topic geopend, hij wist het antwoord. maar flikkerde er ook meteen een mooi slotje op, dus kon hem niet bedanken.
En nu kan die deze ook sluiten nadat ik hem bedankt heb
ik had net een topic geopend, hij wist het antwoord. maar flikkerde er ook meteen een mooi slotje op, dus kon hem niet bedanken.
Verwijderd
WheheOp donderdag 14 februari 2002 20:14 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Ow ja mag ik ook meteen even de groetjes doen ?
Ik doe de groetjes aan:
-Mamma
-Pappa
-Oma
-Opa
-Al mijn vriendjes en vriendinnetjes van de basisschool
-Mijn juf
-ow ja en aan nelske
![]()
De groetjes terug hoor
Maaruh wordt een beetje HK voer nu
Als je van die a even een e maakt en dan zoekt naar "messenger linux" op Google komt 't helemaal goedOp donderdag 14 februari 2002 20:13 schreef kingofhill het volgende:
doe maar,
Verwijderd
Zullen we dat dan maar doen?Op donderdag 14 februari 2002 20:15 schreef kingofhill het volgende:
nee ei niet zo,
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()