Opmerkingen Over Asus A7M266-D Plank

Pagina: 1
Acties:

• djenzen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-05-2023
Heej Tweakers,

Reageer je af :( , licht verder toe :o , kraak het af :r , moedig het aan >:) .....

-->> http://www.asus.com.tw/mb/socketa/a7m266-d/overview.htm <<--

Kortom, doe je zegje hier over bovenstaand dual socket A moederbord.

Ik wil m namelijk kopen..... :)

Maar wat voor mij het belangrijkste is, is dat ie goed overweg kan met een Soundblaster Audigy Platinum Ex... 8-)

De plank die ik nou heb (KT7A RAID) heeft een via chipset en ik las dat het daardoor kwam dat je geluid dan ging buggen met deze kaart :( ..... en dat moet ik niet hebben....

dus.... een nieuwe plank..... en dan ook maar ff de mogelijkheid om te upgraden naar een dual cpu...

Raad je me aan om een ander bord aan te schaffen, dan wil ik dat ook weten.... :7

Alvast dank voor jullie reacties. *D

Verwijderd

Geen problemen hier met mijn A7M266D en audigy player. Ik vind dat de asus ff wat beter en stabieler draait dan m'n ouwe Tiger MP. Als je gaat overklokkuh probeer dan de rev 1.04 te krijgen omdat die vcore aanpassing op beide cpu's ondersteund. Check ff deze thread : http://forums.2cpu.com/showthread.php?threadid=12845
De problemen met niet booten als er een 32bit pci kaart in een 64bit slot zit zijn ook opgelost. Gewoon ff de fsb switches allemaal op OFF zetten en jumperless aanzetten. Owja en de ide-led aansluiting volgens boekje is eigenlijk de keylock, je moet die 2 lostaande pennetjes erboven hebben.

• djenzen
er zit geen VIA chipset op toch???

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 20:03 schreef djenzen het volgende:
er zit geen VIA chipset op toch???
Nee, een AMD 760MPX chipset, deze heeft geen enkel probleem met een Audigy.
Ik heb zelf de KR7A-Raid met VIA KT266A chipset en heb zelf nog zero problems gehad met m'n Audigy

• djenzen
ik draai windows XP Pro en ik merk ook dat alle devices IRQ 7 gebruiken maar dit kan ik niet wijzigen....