Weet iemand of er sites zijn waar ik ondertitels vandaan kan halen voor SVCDz? Dus net zulke sites als waar je ondertitels voor DivX vandaan haalt.
JepOp donderdag 14 februari 2002 19:39 schreef SH007 het volgende:
zat er op ondertiteling ook geen copyright?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
ehhhh.... TIETUH!!!!
ofzo....
(of was dat een ander deel v h forum
)
ofzo....
(of was dat een ander deel v h forum
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
mag ik vragen waar dit op slaat?Op donderdag 14 februari 2002 19:41 schreef maestro1980 het volgende:
ehhhh.... TIETUH!!!!
ofzo....
(of was dat een ander deel v h forum)
dat slaat op het feit dat op ondertitels idd copyright rust, waardoor dit dus een warezrequest maakt....Op donderdag 14 februari 2002 19:55 schreef SH007 het volgende:
[..]
mag ik vragen waar dit op slaat?
deze moet dus door een moderator gesloten worden.
nu is er een moderator (buzzman geloof ik) die heeft als onder:
mij nodig? gewoon 'TIETUH' roepen...
I rest my case
oh, dat verklaart allesOp donderdag 14 februari 2002 20:13 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
dat slaat op het feit dat op ondertitels idd copyright rust, waardoor dit dus een warezrequest maakt....
deze moet dus door een moderator gesloten worden.
nu is er een moderator (buzzman geloof ik) die heeft als onder:
mij nodig? gewoon 'TIETUH' roepen...
I rest my case
alleen slapen volgens mij de modjes (hij staat al in su) ....
Sinds wanneer is dit illegaal geworden? Als iemand problemen heeft met het weergeven van zijn ondertitles wordt er ook niet moeilijk gedaan......Op donderdag 14 februari 2002 19:36 schreef AirTimeDMC-12 het volgende:
Weet iemand of er sites zijn waar ik ondertitels vandaan kan halen voor SVCDz? Dus net zulke sites als waar je ondertitels voor DivX vandaan haalt.
Jah ik heb de zelfde vraag.
Ik kan namelijk niet goed engels en nou heb ik een filmpje(svcd) liggen zonder ondertitel.
Wie O Wie weet het antwoord.
Ik kan namelijk niet goed engels en nou heb ik een filmpje(svcd) liggen zonder ondertitel.
/edit stond lulkoek
dicht
[topic=396113/1/100]
Ik verzoek je een volgende keer dus geen topic vol lullen dus.
Warez enzo zijn heel verleiderlijke dingen, vandaar dat ik ze zo aanpak.
Op donderdag 14 februari 2002 19:36 schreef AirTimeDMC-12 het volgende:
Jullie hebben allebei een officiele waarschuwing wegens het plaatsen van een warezrequest.Op donderdag 14 februari 2002 21:27 schreef pliesie het volgende:
Jah ik heb de zelfde vraag.
Op donderdag 14 februari 2002 19:41 schreef maestro1980 het volgende:
ehhhh.... TIETUH!!!!
ofzo....
(of was dat een ander deel v h forum)
Op donderdag 14 februari 2002 20:52 schreef maestro1980 het volgende:
alleen slapen volgens mij de modjes (hij staat al in su) ....
Mag ik jou op het bestaan van deze regel wijzen?Op donderdag 14 februari 2002 21:30 schreef maestro1980 het volgende:
/edit stond lulkoek
[topic=396113/1/100]
Ik verzoek je een volgende keer dus geen topic vol lullen dus.
Als iemand problemen heeft met XP installeren wordt-ie ook geholpen. Als iemand vraagt "waar kan ik windows XP downloaden" krijgt-ie een waarschuwing.Op donderdag 14 februari 2002 21:10 schreef AirTimeDMC-12 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit illegaal geworden? Als iemand problemen heeft met het weergeven van zijn ondertitles wordt er ook niet moeilijk gedaan......
Warez enzo zijn heel verleiderlijke dingen, vandaar dat ik ze zo aanpak.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()