Verwijderd

deze dus
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
Kijk maar op http://www.nokia.nl/6510/nl/demo/index.html
Nokia's gaan tegenwoordig alleen nog maar om het uiterlijk. De laatste mooie nokia phone was de 8210 imho.
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Verwijderd
Formaat
Gewicht: 84 g
Afmetingen: 97 x 43 x 20 mm, 67 cc
Scherm
Verlicht, volledig grafisch scherm met een hoge resolutie
Dynamische schermlay-out die zich automatisch aanpast voor een optimale zichtbaarheid
Tot 4 regels voor tekst, getallen, grafische beelden
Taalopties
Ondersteunt de belangrijkste Europese en Aziatische talen.
De talen die beschikbaar zijn in de telefoon zijn afhankelijk van het land (taalpakket)
Geheugenfuncties
Telefoonboek: tot 500 namen met 3 nummers en 1 tekstitem. Je kan maximum 5 nummers en 4 tekstitems opslaan, maar dan is er minder geheugen voor namen. Zo kan je ook meer namen opslaan als niet alle nummers en/of tekstitems ingevuld worden (dynamisch geheugen).
Bericht: tot 150 tekstberichten, 50 beeldberichten of een combinatie van beide
Kalendernotities: 100 - 500 naargelang van de lengte en het resterende geheugen
Berichtuitwisseling
Tekstberichten: berichten van maximaal 160 tekens verzenden en ontvangen
Predictive text input: voor meer dan 10 talen. Ondersteuning voor de belangrijkste Europese talen
Sjablonen: snel en gemakkelijk vooraf gedefinieerde berichten verzenden.
Beeldberichten: beelden met tekst verzenden naar andere compatibele telefoons
Spelletjes
Snake II
Pairs II
Space Impact
Bumper
Beltonen
35 vaste en 5 variabele tonen (voor samengestelde of gedownloade beltonen)
Optie eerst trillen dan rinkelen
Oproepbeheer
Snelkeuze: voor maximum 9 namen
Voice dialing: voor maximum 15 namen
Herhalen van laatste nummer uit lijst van gekozen nummers (met de Dial-toets wordt de lijst van gekozen nummers opgeroepen)
Automatisch herhalen (maximum 10 pogingen)
Automatisch opnemen (werkt alleen met hoofdtelefoon of carkit)
Call waiting, call hold, call divert, call timer
Automatische en manuele netwerkselectie
Closed User Group
Vaste nummers, om enkel voorgeprogrammeerde nummers op te bellen
Telefoonfuncties
WAP 1.2.1 via GPRS
Elektronische portefeuille voor comfortabele mobiele handel
High Speed Data, tot 43,2 kb/s
Individualiseerbare profielen
Klok en alarmklok
Calculator
Kalender met weekoverzichten
Automatische toetsenbordbeveiliging
FM-radio
Stopwatch
Timer
Takenlijst (met maximaal 30 notities)
Certification Information (SAR)
Dual Band-werking
EGSM 900, GSM 1800 en GSM 900/1800 Dual Band-netwerken in Europa, Afrika en Azië-Pacific. Automatische omschakeling tussen bands.
Voeding:
Batterij Spreektijd Standby-tijd Laadtijd
Batterijcel
BLB-2
750 mAh Li-Ion Tot 3 u
30 min Tot 12 dagen
(tot 10 u met radio aan) ACP-7/ 3 u
ACP-8/ 2 u 10 min
Maar je had ook gewoon zelf op www.nokia.nl kunne kijken
Verwijderd
oja wat d8 je dan van de 8310!!!Op donderdag 14 februari 2002 20:44 schreef sigma01 het volgende:
En wat voor features heeft die telefoon?
Nokia's gaan tegenwoordig alleen nog maar om het uiterlijk. De laatste mooie nokia phone was de 8210 imho.
die is duzz echt wel wat vetter he
Verwijderd
De 8310 is dus echt lelijkOp donderdag 14 februari 2002 20:54 schreef klats het volgende:
[..]
oja wat d8 je dan van de 8310!!!
maar 6510 ziet er mooi uit. Heeft iemand hem al in z'n handen gehad? is de resolutie hoger dan de 8210/8310 scherm?
Hij ziet er wat anders uit, heeft een paar features meer maar is meteen 1.5x zo duur. Mja, hij heeft GPRS. Maar dat werkte dus in het begin niet eens omdat ze bij Nokia de specs niet goed hadden gelezen.[oja wat d8 je dan van de 8310!!!
Nokia heeft al jaren vrijwel niks nieuws op de markt gebracht. Alleen maar apparaatjes met een nieuw uiterlijk en een paar minor features.
Je kan echt de lijn volgen ...
De 6110 werd de 6150, die werd de 6210 en dat werd de 6310.
De 5110 werd de 3210, 3310 en 3330.
Enz.
En toch blijven mensen er voor betalen.
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Ik moet pogostokje groot gelijk geven. Het verschil tussen de 3310 en de 3330 is alleen wap. De meeste nokia telefoons hebben een slechte standbytijd en hebben weinig features tov andere merken. De enige reden waarom ze verkopen is omdat ze verwisselbare frontjes en logo/ringtone gedoe hebben (en een ingebouwde antenne). Verder stellen ze niks voor. Maarja het is hetzelfde als Intel Amd. Iedereen koopt een Intel omdat dat merk bekend is. (no flame war please).Op donderdag 14 februari 2002 21:42 schreef Pogostokje het volgende:
[..]
Hij ziet er wat anders uit, heeft een paar features meer maar is meteen 1.5x zo duur. Mja, hij heeft GPRS. Maar dat werkte dus in het begin niet eens omdat ze bij Nokia de specs niet goed hadden gelezen.
Nokia heeft al jaren vrijwel niks nieuws op de markt gebracht. Alleen maar apparaatjes met een nieuw uiterlijk en een paar minor features.
Je kan echt de lijn volgen ...
De 6110 werd de 6150, die werd de 6210 en dat werd de 6310.
De 5110 werd de 3210, 3310 en 3330.
Enz.
En toch blijven mensen er voor betalen.
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
LOL
Nokia heeft zover ik weet de langste standbytijd met een standaard accu. Mijn oude 5110 kon ik met gemak 1,5 tot 2 weken standy laten staan (niet bellen dus) met de Siemens M35 die ik nu heb is dat 1,5 tot 2 dagen.
Ik heb um wel sinds korte tijd namelijk en hij is nog veel cooler dan op plaatjes vind ik zelf.
Erg klein (kleiner dan 8210) maar daar ben ik aan gewend, voor de rest relaxde snelle menu's (anders dan de 6210 dus..) en daarbij nog wat extra's die ook best handig kunnen zijn.
Duidelijk scherm en het blauwe licht vind ik persoonlijk ook erg gaaf.
Heb m'n 6210 ingeruild en €130 bij betaald, veel geld maar ik had het er voor over.
Verwijderd
Dat is gewoon beige:
5 kleuren op dit moment:
- Beige
- Dark Blue
- Light Blue
- Red
- Dark Purple
Verwijderd
Tja, de m35 is dan ook een (naar mijn inzien) oud lowbudget model. Als je een mooiere vergelijking wilt maken, neem dan een iets recenter Nokia toestel tegenover een iets recenter toestel van een ander merk.Op donderdag 14 februari 2002 22:42 schreef Sorcerer@ het volgende:
met de Siemens M35 die ik nu heb is dat 1,5 tot 2 dagen.
Ps; zelfs 2 dagen is onder de maat voor een m35, slecht netwerk ofzo?
Verwijderd
Ik had 'm willen kopen, maar sinds vorige week denk ik dat ik m'n 450 euro iets anders ga kopen...
yeah...ik heb voor 175 euro de alcatel 511 los gekocht die ongetwijfeld modernere functies heeft dan de 6510 en ook een minder patserimago...Op vrijdag 15 februari 2002 20:01 schreef SAF het volgende:
GASTEN ik heb hem besteld bij www.mobileplaza.nl en dus heers ik
oja..niet te vergeten de bugs in het vooruitzicht...
dus ik heers meer!
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Wat is dan het voordeel van een 8310 boven een 6510.
6510 heeft beter scherm, is mooier(mening)
meer verschil is er volgens mij niet....
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Op vrijdag 15 februari 2002 20:13 schreef Mooooody het volgende:
[..]
yeah...ik heb voor 175 euro de alcatel 511 los gekocht die ongetwijfeld modernere functies heeft dan de 6510 en ook een minder patserimago...
oja..niet te vergeten de bugs in het vooruitzicht...
dus ik heers meer!
Verwijderd
Ik heb een siemens m35i en C45 liggen, een rampOp vrijdag 15 februari 2002 22:42 schreef Gugger het volgende:
Hij is erg mooi, dat zeker. Maar of hij z'n geld waard is, daar lijkt het niet erg op. Voor zo'n dure telefoon, die dan ook nog eens niet bedoeld is voor Nokia-geile tieners, heeft'ie niet echt veel functies imho. Dan maar een S45
Dan denk ik van dan maar geen Siemens, ik weet niet of de S45/M45 een beetje goed zijn, maar knoppen van een Siemens reageren traag en het menu is ook :R
Verwijderd
Op de site van Nokia kan ik er nergens info over vinden, en andere sites spreken elkaar tegen.
Kan iemand die 'm al heeft daar iets over zeggen?
En zijn er al bugs ontdekt?
Ben benieuwd, heb plannen om em te kopen
Ik heb een C35i, waar ik erg tevreden mee geweest ben (gratis van de UTOp zaterdag 16 februari 2002 21:04 schreef Serious Devil het volgende:
[..]
Ik heb een siemens m35i en C45 liggen, een ramp
Dan denk ik van dan maar geen Siemens, ik weet niet of de S45/M45 een beetje goed zijn, maar knoppen van een Siemens reageren traag en het menu is ook :R
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
Verders zal die Nokia 6510 ook best wel prijzig zijn..
De functies weet ik allemaal niet van de 6510. Maybe zorgen die ervoor dat ie nog een beetje cool is, maar het uiterlijk van de telefoon vind ik helemaal NX!
Verwijderd
Infrarood heeft de 6510 wel, ik heb laatst ergens de gebruiksaanwijzing gevonden in het nederlandsOp maandag 18 februari 2002 15:19 schreef Pitchin het volgende:
En heeft ie nou ook infrarood?
Op de site van Nokia kan ik er nergens info over vinden, en andere sites spreken elkaar tegen.
Kan iemand die 'm al heeft daar iets over zeggen?
En zijn er al bugs ontdekt?
Ben benieuwd, heb plannen om em te kopen
Verwijderd
Het scherm is exact het zelfde als van de 8310, hij heeft alleen 1 spelletje meer, thats it, maar de 8310 ziet er moderner uit, en de 6510 is WEL goedkoper als de 8310Op vrijdag 15 februari 2002 21:51 schreef Serious Devil het volgende:
HIj komt op de markt voor dezelfde prijs als de 8310.
Los kost de 8310 489,00 euro en de 6510 459,00 euro
Maar ja ik zit te twijfelen, ik heb nu een 8310 maar daar is geen car kit voor, voor de 6510 wel. Ik moet toch een nieuw abbo afsluiten, maar ik denk dat ik voor ericsson T68 ga, die heeft bluetooth en een kleuren display!!
Dude voor de 8310 zijn er wel carkits verkrijg baar waaronder een officieele Nokia carkit. De 6510 past trouwen ook in diezelfde karkit net zoals veel accesoires uitwisselbaar zijn tussen de 8310 en 6510Op maandag 18 februari 2002 18:37 schreef reboq het volgende:
[..]
Het scherm is exact het zelfde als van de 8310, hij heeft alleen 1 spelletje meer, thats it, maar de 8310 ziet er moderner uit, en de 6510 is WEL goedkoper als de 8310
Maar ja ik zit te twijfelen, ik heb nu een 8310 maar daar is geen car kit voor, voor de 6510 wel. Ik moet toch een nieuw abbo afsluiten, maar ik denk dat ik voor ericsson T68 ga, die heeft bluetooth en een kleuren display!!
Verwijderd
6510 heeft wel een hogere resolutie. Letters zijn ook kleiner .Op maandag 18 februari 2002 18:37 schreef reboq het volgende:
[..]
Het scherm is exact het zelfde als van de 8310, hij heeft alleen 1 spelletje meer, thats it, maar de 8310 ziet er moderner uit, en de 6510 is WEL goedkoper als de 8310
weet iemand eigenlijk of de frontjes uitwisselbaar zijn met de 8310?
ik denk eerder een 8310 in een meer gedistingeerde verpakking (zonder glitters)Op dinsdag 19 februari 2002 21:51 schreef Bigs het volgende:
Hijs wel sweet, gewoon een 6210 in een kleinere verpakking.
Verwijderd
Deze week zijn de punten en komma's weer op voorraad.Op dinsdag 19 februari 2002 21:58 schreef Jansoe het volgende:
Nou ik wou er dus ook 1 gaan aanschaffen mijn abbonement was afgelopen ik telfort bellen abbonement te laten verlengen maar was niet leverbaar ze konden mij alleen de 3330 leveren en wisten ook niet of ze de 6510 wel zouden krijgen wat een klote organistatie dat telfort denk dat ik maar overstap op vodafone want ikonderhand van dat telfort rekeningen lopen 3 maand achter en het bereik is hier ook
. En als je daar dan over belt krijg je zo'n stomme doos die een formulier voor je invult en waar je dan nooit weer wat van terug hoort !!
Bennie gek, ben een koe!
dit is tenminste nog enigzins leesbaarOp dinsdag 19 februari 2002 21:58 schreef Jansoe het volgende:
Nou, ik wou er dus ook 1 gaan aanschaffen; mijn abbonement was afgelopen.
Ik telfort bellen, om abbonement te laten verlengen, maar hij was niet leverbaar. Ze konden mij alleen de 3330 leveren, en wisten ook niet of ze de 6510 wel zouden krijgen.
Wat een klote organistatie dat Telfort. Denk dat ik maar overstap op Vodafone want ikonderhand van dat Telfort.
Rekeningen lopen 3 maand achter, en het bereik is hier ook. En als je daar dan over belt krijg je zo'n stomme doos die een formulier voor je invult, waar je dan nooit weer wat van terug hoort !!
maar dat je rekeningen 3 maanden achterlopen is toch juist een voordeel?
Verwijderd
De 6510 is 40 euro goedkoper als de 8310, en ik heb ze naast elkaar gehouden, maar het scherm is gelijk!!Op vrijdag 15 februari 2002 21:51 schreef Serious Devil het volgende:
HIj komt op de markt voor dezelfde prijs als de 8310.
Haha dat is ALTIJD bij TelfortOp dinsdag 19 februari 2002 21:58 schreef Jansoe het volgende:
Nou ik wou er dus ook 1 gaan aanschaffen mijn abbonement was afgelopen ik telfort bellen abbonement te laten verlengen maar was niet leverbaar ze konden mij alleen de 3330 leveren en wisten ook niet of ze de 6510 wel zouden krijgen wat een klote organistatie dat telfort denk dat ik maar overstap op vodafone want ikonderhand van dat telfort rekeningen lopen 3 maand achter en het bereik is hier ook
. En als je daar dan over belt krijg je zo'n stomme doos die een formulier voor je invult en waar je dan nooit weer wat van terug hoort !!
Ligt trouwens niet aan Telfort zelf: ze hebben Call-It ingeschakeld om hun helpdesk over te nemen. Call-It regelt alles dus, en ze zijn zo inflexibel als teakhout
On topic nu: Die 6510 vind ik persoonlijk ERG mooi
Verwijderd
ik WAS tevreden over TelfortOp woensdag 20 februari 2002 18:14 schreef Jansoe het volgende:
Nou dat bedoel ik dus telfort zuigt aan alle kanten. En dat de rekening achterloopt is helemaal niet mooi omdat ik straks als ik Vodafone heb want Telfort kan in de stront zakken. Nog steeds een paar maand lang van die Telfort rekeningen ga krijgen wat schiet ik daar nu mee op ik wil gewoon gelijk betalen en geen gezeur verder ! Betalen moet je toch kan je beter gelijk doen weet je waar ja aan toe bent. En Telfort is nog lang niet landelijk dekkend want ik heb nog regelmatig gee ontvangst.
totdat ik nu wilde overstappen van prepaid naar abo (binnen Telfort) en ze daar niet aan willen meewerken
maar ontopic: ik vind de 6510 ook mooi, vooral gedistingeerd,
reden dat ik hm wilde is dat ik denk dat iedereen straks de 8310 heeft, en de 6510 wat exclusiever/zakelijker blijft, zoals de 6210 nu
ik hoop niet dat de 6510 nu alsnog hetzelfde lot is beschoren als de 8210, want dan ben ik een stuk minder happig
En laat die 40 pleuro nou net gelijk zijn aan de kosten van een headset (voor oa de radio).Op woensdag 20 februari 2002 08:03 schreef reboq het volgende:
[..]
De 6510 is 40 euro goedkoper als de 8310, en ik heb ze naast elkaar gehouden, maar het scherm is gelijk!!
Die de 8310 er standaard bij heeft, en die 6510 niet
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Verwijderd
Dude, lul nietOp woensdag 20 februari 2002 08:03 schreef reboq het volgende:
[..]
De 6510 is 40 euro goedkoper als de 8310, en ik heb ze naast elkaar gehouden, maar het scherm is gelijk!!

Scherm heeft andere kleur, en andere resolutie (8310 = 84*48, 6510 = 96*60 dacht ik)
Verwijderd
Jij bent echt een heldOp donderdag 14 februari 2002 23:02 schreef BigB het volgende:
Waarom altijd een nokia
Siemens heeft ook een paar leuke
Je hebt helemaal gelijk!
Siemensen zijn ook nog over 't algemeen ook goedkoper,
en hebben meestal meer en betere functies.
Vooral met software rommelen via de computer gaat bij siemens veel gemakkelijker dan bij nokia!
Bij siemens kan je ook veel meer veranderen in je telefoon met je computer, ik heb een Sl45 kan er bijna alles via me computer!!
Verwijderd
Bijna alles? Ik kan alles met Nokia PC suiteOp donderdag 04 april 2002 21:21 schreef geenkanshans het volgende:
[..]
Jij bent echt een held![]()
Je hebt helemaal gelijk!
Siemensen zijn ook nog over 't algemeen ook goedkoper,
en hebben meestal meer en betere functies.
Vooral met software rommelen via de computer gaat bij siemens veel gemakkelijker dan bij nokia!
Bij siemens kan je ook veel meer veranderen in je telefoon met je computer, ik heb een Sl45 kan er bijna alles via me computer!!
• Beltonen up/downloaden
• Bellergroepen/Profielen configureren
• Picturemessages/grouplogo's up/downloaden
• Telefoonboek beheren
• SMSjes downloaden
• WAP instellingen aanpassen
etc etc
Maar laten we hier nou geen Nokia/Siemens-war van maken, schieten we nix mee op
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Volgens mij via allebei toch?Op donderdag 04 april 2002 22:59 schreef haas het volgende:
Hoe doe je dat tjetta? Met infrarood of met een datakabel. Ik vond die suite best leuk en handig, maar ik heb geen infrarood op mijn computer.
Vriend van me heeft nokia en die heeft het via ir maar het kan dacht ik ook met een datakabel.
Maja, een "neppert", die ook goed werkt, heb je voor een paar centen
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Er zijn zover ik weet geen originele Nokia datakabels voor de 6510. Ik koop ook nooit meer een niet-originele datakabel. Voor mijn Ericsson dacht ik eens een goedkope datakabel te kopen. Die werkte niet met de Ericsson software. Toen heb ik toch maar een originele gekocht, de prijs hiervan was hetzelfde als een infraroodpoort.Op vrijdag 05 april 2002 08:53 schreef Stinger_ het volgende:
Een infrarood bakkie voor je PC is waarschijnlijk nog goedkoper dan een officiele nokia data-kabel.
Maja, een "neppert", die ook goed werkt, heb je voor een paar centen
Verwijderd
Built-in IR-port op lappieOp donderdag 04 april 2002 22:59 schreef haas het volgende:
Hoe doe je dat tjetta? Met infrarood of met een datakabel. Ik vond die suite best leuk en handig, maar ik heb geen infrarood op mijn computer.
Hoe zit dat eigenlijks met die radio? Daar moeje natuurlijks wel naar kunnen luistere heh
Kun nou de eerste-de-beste oordoppies erin pluggen of niet?
Zo niet: iemand adresjes voor een 6510 compatible headset oid?
En over infrarood gesproken, ik wil dat 6510-ding dus ook met m'n puter laten babbelen, liefst via infrarood.
Waar kan ik goedkoop zo'n IRDA-apparaat voor me pc kopen?
Nog een leuk detail: de frontjes voor de 8310 passen na een kleine aanpassing ook op de 6510.
das me toch net ff teveel van het goede ik wacht wel weer ff tot ik abbo met telefoon kan nemen
september weer een kans dus
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Verwijderd
Deze toevallig:
Handsfree Earset HDC-5 Origineel Nokia!
Origineel Nokia, One-touch & Voicedail compatible.
Met opname/voicedail knopje.
Ook handig en veilig voor in de auto!
Maar als je stereo geluid wilt, kan ik je de HDD-1 aanraden, dezelfde die bij de 8310 standaard wordt geleverd.
Verwijderd
8310/6510 DATAKABEL
F/M2-bus datakabel voor o.a. logomanager en service doeleinden.
Verwijderd
HANDSFREE EARSET HDC-5
OriginalNokia PHF Earset HDC-5 one-touch & voicedail compatible.
Met opname/voicedail knopje.
Ook handig en veilig voor in de auto!
STEREO HEADSET HDD-1
Voor Nokia 8310 en 6510
Originele Nokia Dual Headset HDD-1 met one touch button clip.
Heeft die HDD-1 ook zo een opname/voicedail knopje???
Volgens mij komt uit de 8310 alleen maar mono geluid..Op zaterdag 06 april 2002 21:47 schreef haas het volgende:
Ja, die!
Maar als je stereo geluid wilt, kan ik je de HDD-1 aanraden, dezelfde die bij de 8310 standaard wordt geleverd.
Helaas...
Maar ok, als je dus 2 koptelefoontjes wil hebben dan moet je dus die hdd-1 nemen, ander heb je maar in 1 oor een koptelefoontje...
...........................................................Op donderdag 14 februari 2002 19:25 schreef noki_JA het volgende:
Lelijk, althans de kleur. Ik vind het een gouden kamper telefoon. Hoewel het model natuurlijk heel mooi is
Heb je hem al in de handen gehad???
Want er is weldegelijk verschil tussen goud en Beige
en waar slaat kamper telefoon op??
Ik vind hem wel zakelijk er uit zien in die kleur. beter dan de Kermisattractie (8310)
Verwijderd
Of je schopt ff een topic van ruim een maand oud met zo'n opmerkingOp donderdag 16 mei 2002 17:07 schreef pascald het volgende:
[..]
...........................................................
Heb je hem al in de handen gehad???
Want er is weldegelijk verschil tussen goud en Beige
en waar slaat kamper telefoon op??
Ik vind hem wel zakelijk er uit zien in die kleur. beter dan de Kermisattractie (8310)
En als de kleur je niet bevalt koop je toch ff een ander frontje? Is mooi ding hoor
[edit]
Je icon is nu 80kb. Tis een plaatje van 620*480. Kun je hem niet een beetje resizen (60*60) zodat hij er ook wat mooier uitziet? Scheelt misschien toch weer een kb of 70
Wat kan je eigenlijk met die software cd doen die erbij zit?! En waar zit de composer eigenlijk?!
Verwijderd
Met die software kun je je telefoonboek beheren/logo's sturen/beltonen sturen enz...Op woensdag 22 mei 2002 14:13 schreef PWA het volgende:
^^^^
Wat kan je eigenlijk met die software cd doen die erbij zit?! En waar zit de composer eigenlijk?!![]()
Waar de composer zit? Sjah... nergens
Ik weet dat bij mobileplaza originele covers te krijgen zijn maar die zijn zo f*cking duur..
www.stuntprijzen.netOp woensdag 22 mei 2002 18:13 schreef weppe het volgende:
Weet iemand of er al nep-covers voor de nokia 6510 te krijgen zijn, zoja> waar?
Ik weet dat bij mobileplaza originele covers te krijgen zijn maar die zijn zo f*cking duur..
maar ik zou kijken op www.koopjessite.nl voor mooie originele covers