Dom vraagje over Red Alert 2

Pagina: 1
Acties:

• clooner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09-2024
Hallo,

Ik speel de laatste tijd nogal veel RA2 over het netwerk thuis ( hiervoor gebruik ik ipx/spx) maar ik wil graag met iemand anders de computer AI in de pan hakken. Nu is het probleem dat de "Ally" functie er niet meer opzit of iets dergelijks want als ik een manschap van die andere niet computer speler klik en dan op A druk dan gebeurt er niets waar ligt dit aan of ben ik iets vergeten??? er zit wel een andere optie op voor allied games maar dat is altijd bijv 2 tegen 2 en niet bijv 2 tegen 4 of 4 tegen 2??? ik hoop dat iemand mij kan helpen

alvast bedankt

Clooner

Inside The Matrix, they are everyone, and they are no one.

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:36
Er zijn standaard 4 maps om soort van missies tegen de computer te spelen..(2vs2)

het zit een beetje weggewerkt in je multiplayer menu maar het zit er wel(ontzettende bagger maps maar ok)

Verwijderd

Als je de nieuwste patch hebt kun je wel degelijk allianties sluiten. Dan ga je gewoon naar Free For All of Battle, bij 1 van die twee kun je allianties sluiten en dan kun je dus zelf bepalen op welke map je speelt en tegen hoeveel AI-tegenstanders.

Volgens mij moet je dan op Shift+A drukken, weet ik niet zeker, dus kijk anders even in de handleiding of bij de controls.

Verwijderd

Je kunt toch ook op tab drukken en dan alliantie aanzetten. Dan moet de ander dat ook doen en heb je 'alliance formed'

Zo doe ik het tenminste altijd.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op donderdag 14 februari 2002 19:52 schreef Offspringfan het volgende:
Je kunt toch ook op tab drukken en dan alliantie aanzetten. Dan moet de ander dat ook doen en heb je 'alliance formed'

Zo doe ik het tenminste altijd.
Of je klikt rechtsboven op die 2 handjes (vrij klein)

:)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Dat kan ook natuurlijk, t'is maar net wat je makkelijk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je koopt gewoon YuriŽs revenge
Dan kan je voordat je bigint al teams maken en je kan eventueel een team maken samen met een computer ally

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Haha! Wat een domme vraag over RedAlert 2 :)

p.s Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden (zoals deze :P)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Pagina: 1