Codegen 7001 bigtower goed?

Pagina: 1
Acties:

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:13
Ik overweed deze case te kopen Afbeeldingslocatie: http://www.aone.co.uk/assets/images/cas/7001-400.jpg
De rechtse, Codegen 7001. Kent iemand die case en is het een beetje kwaliteit of is het een :r case?

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:57

Sick Nick

Drop the top!

Ziet er niet verkeerd uit ;)

Of te wel, is gewoon een standaard kast.
Heb deze vaak genoeg van binnen gezien, is niet supergoed ofzo. Als de zijkappen eraf zijn is ie vrij gammel en buigt de case als je er tegenaan duwt...
Zal ook niet meer dan €80 kosten ofzo.

• naftebakje
Yess, ik kan al prentjes posten :Y) :Y)

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

Ik heb hem, Gecasemod en al, vind het wel een fijne kast, redelijk wat ruimte.

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 10:50
ik heb die linker, is wel een redelijk kast. ze zijn allebei overigens hetzelfde aleen de voorkant is anders. zit wel een goede 300w voeding in vind ik. Alleen zijn de zijpanelen nogal losjes erin gehangen, en zitten er onhandige steuntjes onder de 5 1/4 sleuven, die precies in de weg zitten als je bijv. een cdromspeler wilt inbouwen.

wat piccies:
Afbeeldingslocatie: http://www.mvelzen.f2s.com/codegen.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mvelzen.f2s.com/codegen1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mvelzen.f2s.com/codegen2.jpg

ohja er passen dus verschillende frontjes op, je hebt ze in een aantal kleuren.

ik heb er 1 jaar terug f139,- voor neergelegd

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:50

Fuelke

Forza Ferrari

Heb zelf de Codegen miditower, ziet er uit als die rechtse, alleen iets kleiner natuurlijk >:) Gaat al een tijdje mee hier, geen klachten over het merk zelf of voeding. Persoonlijk heb ik het soms wat moeilijk om de kap er goed op of af te krijgen, maar dat zal bij de bigtower misschien anders liggen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• David
  • Laatst online: 05-07 11:19
Ik heb hem een keer voor iemand gekocht. Ik vind het echt een :r kast. Hij voelt echt goedkoop aan, de voeding is slecht en de indeling is erg omslachtig.

Trek iets meer geld uit voor een AOpen of InWin.

Dato DUO synth voor twee

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Lijkt me echt zo'n kast om alleen te kopen als je flink gaat modden :)

Gewoon heel simpel moet je hem dan hebben.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 13:28
Het is idd een goede modkast, daarvoor heb ik hem ook gekocht.
Verder is dit geen hoog kwaliteits kassie, hier en daar scherpe randjes en en dingen die scheef zitten en zo, maar nix wat je met een hamer niet kan verbouwen >:).
Voor z'n geld is het een prima kassie...
En die 300W voeding van codegen die er bij mij is zit, functioneerd ook prima, geen problemen mee... :)

[edit] ik heb dus die rechtse, die 'kale' zeg maar...

Verwijderd

Het is nu juist die 300w Codegen voeding, die voor veel mensen hier op het forum al flink wat problemen heeft veroorzaakt. Dat lieve ding kostte ook iets van 60 piek, of dus 27 Euro.

Volstrekte El Cheapo klasse dus.

• naftebakje
Maar eh, als ik het zo hoor, ik heb een kast gevraagd zonder voeding, doen dus?
Hij kost me de volle 50 Euro B-) *D enneuh, ik heb nog genoeg geld over voor wat spuitbussen, opa heeft een Dremel, fans heb ik bij hopen en van mijn vakantiejob heb ik nog (veel)plexiglas over :9~ :9 :9~ :9

P.S. klopt het dat ie een mobo trail heeft?
En hoeveel zou ik vragen voor mijn oude case met raampie, zonder voeding (en misschien een PWM regeling die netjes weggewerkt is) :? :? :?

• Sick Nick
  • Laatst online: 11:57

Sick Nick

Drop the top!

Ja, hij heeft een mobo tray ;)
Pagina: 1