Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
in de Computer idee(kocht ik wel eens) stond zoiets in, en dat deden de met een draadloze fm koptelefoon. Dus de zender bij de computer, en de koptelefoon zelf bij de stereo.
edit: dan maakten ze aan die koptelefoon draadjes, en die ginnen in de line-in van de versterker.
edit: dan maakten ze aan die koptelefoon draadjes, en die ginnen in de line-in van de versterker.
Is het ook mogelijk zelf een zendertje te soldere,,
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
het is idd super simpel om zelf zo'n ding te maken, een bouw pakket kost fl 25,- bij de conrad ( www.conrad.nl ) en je hebt m zo gemaakt, ik zend hier op de campus uit voor de hele flat en waarschijnlijk ook buren, het is gewoon 538 forwarden..... (bereik is nog geen 100m en mag dus gewoon zonder vergunning, het is immers een fm oscilator, en geen zender.... jaja....Op donderdag 14 februari 2002 18:47 schreef stam15 het volgende:
Is het ook mogelijk zelf een zendertje te soldere,,
blabla
heb je een linkje naar dat bouwpaketje op de conrad site?(als ik zoek op fm oscilator krijg ik er nogal veel)Op donderdag 14 februari 2002 20:22 schreef MidiMaze het volgende:
[..]
het is idd super simpel om zelf zo'n ding te maken, een bouw pakket kost fl 25,- bij de conrad ( www.conrad.nl ) en je hebt m zo gemaakt, ik zend hier op de campus uit voor de hele flat en waarschijnlijk ook buren, het is gewoon 538 forwarden..... (bereik is nog geen 100m en mag dus gewoon zonder vergunning, het is immers een fm oscilator, en geen zender.... jaja....)
Dat FM ding is idd echt DE oplossing... not 
a. freq.verloop is 1 Mhz in een uurtje
b. hij is mono
c. brakke geluidskwaliteit (leuk om mee te spelen, niet om mp3 naar je stereo om te gooien)
Zoals geroepen, mod gewoon een draadloze koptelefoon, koop zo'n marmitek achtige oplossing, of leg gewoon een kabeltje (of extra pc/laptop
)
Die conrad oss is gewoon zo'n velleman bouwpakketje.
http://www.velleman.be/Product.asp?lan=1&id=8892

Te koop bij dus oa conrad, maar ook bv Display (Kaj:) )
a. freq.verloop is 1 Mhz in een uurtje
b. hij is mono
c. brakke geluidskwaliteit (leuk om mee te spelen, niet om mp3 naar je stereo om te gooien)
Zoals geroepen, mod gewoon een draadloze koptelefoon, koop zo'n marmitek achtige oplossing, of leg gewoon een kabeltje (of extra pc/laptop
Die conrad oss is gewoon zo'n velleman bouwpakketje.
http://www.velleman.be/Product.asp?lan=1&id=8892

Te koop bij dus oa conrad, maar ook bv Display (Kaj:) )
Verwijderd
Heb ik ook, Die dingen mag je eigenlijk niet gebruiken. Heb al een keer klachten gekregen dat mensen in m'n straat. Het prbleem met dat bouwpaketje is, is dat hij heel moeilijk is af te stemmen.
Is trouwens mono en slechte kwaliteit dat er uit komt, alleen voor spraak geschikt.
Is trouwens mono en slechte kwaliteit dat er uit komt, alleen voor spraak geschikt.
Pagina: 1