We spend our years as a tale that is told
Als je even hebt....
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Enuh, ik kreeg al snel het commentaar dat hij gefotoshopped is
maar het is gewoon een screenshot die wat gecomprimeerd is.
maar het is gewoon een screenshot die wat gecomprimeerd is.
Chello Zevenaar, download van Linux kernel 2.2.16 vanaf 7 verschillende FTP's met Download Accelerator, tijd 12:10
Meer dan 1 Mb per seconde UPLOAD???
Wat heb je met je modem uitgevreten??
Wat heb je met je modem uitgevreten??
Die upload klopt niet, komt waarschijnlijk door het internet netwerk. Ik zag het ook pas net
* Crusader begint meteen te twijfelen aan de geloofwaardigheid van de rest van de getallen
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Wat een geluk dan dat ik heb bijgehouden wat ik aan het doen was Crusader 
-5 threads van leach FTP over twee servers leverde iets van 160 KB/sec op
-een aantal downloads met Scour zorgde voor gemiddeld 50 tot 60 KB/sec
-een Image editor downloaden van de UUnet Tucows server ging met iets van 110 KB/sec
-Verder stond zoals altijd IRC open en was ik een beetje aan het surfen
Dan is er dus een minimum van 160+50+110 = 320 vastgesteld, de rest kan van 'miscilanious' dataverkeer komen of van een te laag genomen minimum snelheid. De hoge upload komt door de client-server combinatie waarbij ik het via mijn 'gewone' comp downloade maar op een netwerkschijf opsloeg.

-5 threads van leach FTP over twee servers leverde iets van 160 KB/sec op
-een aantal downloads met Scour zorgde voor gemiddeld 50 tot 60 KB/sec
-een Image editor downloaden van de UUnet Tucows server ging met iets van 110 KB/sec
-Verder stond zoals altijd IRC open en was ik een beetje aan het surfen
Dan is er dus een minimum van 160+50+110 = 320 vastgesteld, de rest kan van 'miscilanious' dataverkeer komen of van een te laag genomen minimum snelheid. De hoge upload komt door de client-server combinatie waarbij ik het via mijn 'gewone' comp downloade maar op een netwerkschijf opsloeg.
Ja, die upload-snelheid is inderdaad onmogelijk omdat @Home die limiteert op 16 kilobytes/sec (helaas, want ik zou wel sneller willen uploaden).
Zelf is mijn maximale downloadsnelheid 300 kilobyte/sec, iets hogers heb ik hier nog nooit gezien.
Zelf is mijn maximale downloadsnelheid 300 kilobyte/sec, iets hogers heb ik hier nog nooit gezien.
Pagina: 1
(casema)