Toon posts:

Essenttwinner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort wordt bij mij door Essent Kabbelcom een 'Essenttwinner' aansluiting gemaakt, bestaande uit een kabelmodem in de meterkast, waarop weer de telefoonlijn wordt aangesloten. Zodoende kan er gebeld worden en ge-internet (met een gewoon telefoonmodem) via de kabel.

Is er iemand die ervaring heeft met een dergelijk system? Gaat internetten nu sneller of juist niet, werkt het goed? Het is in iedergeval wel goedkoper: 1 cpm!

G/ Rixie

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Internet zal gewoon even snel gaan. Ik denk dat het telefoonverkeer over andere bandbreedte gaat als internetverkeer. En is dat niet zo dan maakt het nog niet uit... Telefoonverkeer gebruikt toch bijna niks Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik weet van een kameraad van me dat ze ook zoiets bij hem op het werk hebben. Het enige nadeel wat er bij hen aan kleeft is dat je elke keer als je wil internetten of mailen ook moet inbellen naar je kabelmodem. Heel erg vaag. Lijkt me niet echt handig. Dit houdt dus gewoon in dat je nog via een miezerig telefoonlijntje het i'net opgaat en dus is het nog steeds 10x niks, nada, noppes