Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik heb superweb... OMDAT ik geen ADSL/kabel kan nemen... nu kan ik tenminste een de hele dag internetten zonder hele hoge telefoonrekeningen... maar alleen omdat er niets beters is, want superweb blijft slecht...
Verwijderd
Toegegeven superweb is bagger maar het is altijd beter dan honderden guldens aan telefoonrekening betalen als je geen kabel kunt hebben waar je woont. En zoals BrZ al zei, hoe haal je het in je hoofd om SW te nemen als je kabel kan nemen? Dan ligt het ook wel een beetje aan jezelf dat je er ontevreden mee bent hoor
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Je begint met normaal analoog, de kosten worden al aardig hoog. Vrienden zeggen dat je kabel moet nemen, maar dat is nog duurder. Neem dan SuperWeb. FF nakijken. Hmm ziet er goed uit.
Maar dan:
Poorten worden gesloten. Balen, ach ben tenminste 6 uur per dag online voor 35 en snelheid is relaxed.
Snelheid weg. Damn tering zooi..alleen maar d/len met 5kb/s en tering hoge pings in UT (beetje enige spel dat je nog kan spelen.)
Senlheid opgelost, na 2 maanden bagger internet (leden lozen??) wordt je "maar" om de 10 dagen een dag afgesloten en kom je er dan helemaal niet meer op.
Op een gegeven moment haal je dan je portemonee open en gaat voor kabel.
<marquee>Wil iemand nog een SuperWeb account?</marquee>
En BTW. als je wel het geld hebt, maar niet de bagger wilt. Neem je toch gewoon een ander (QuickOnline)
ANDERE STELLING :
Kan je, als je een oude Lada bij de dealer koopt, het comfort en het rijplezier van een BMW verwachten ?
Verwijderd
Superweb smeert gewoon alle poorten dicht zodat het geen auto meer is. Het is een stoel en je kan rechtuit rijden maar een bochtje draaien of stoppen zit er niet meer in.
Ik ga voor flatstream.. ben benieuwd vrijdag
Verwijderd
bij de 'nieuwe' abonnees van sweb te horen. Je betaalt net zo veel als de oude, maar je hebt een limiet van 50 uur per maand. Daar tegenover staat, dat je wél een ander inbelnummer hebt
. Dit andere nummer is bij mij nog nooit in gesprek geweesd, en de snelheid is ronduit goed tot uitstekend. Ik heb hiervoor verschillende 'gratis' providers geprobeerd, en gemiddeld is sweb qua verbinding de beste!Nee, ik zit in een gebied waar we voorlopig nog geen kabel kijgen. Allerlei plaatsen direct om ons heen wel, maar wij niet
Dus tot die tijd blijf ik superneppen!
Verwijderd
Ik kon kabel krijgen, maar ik heb vorig jaar Superweb gepakt omdat het goedkoper was dan kabel en omdat ik het niet nodig vond om 24 uur per dag op de kabel zitten. Dat heb ik geweten.
Ik was er vanaf het begin vorig jaar bij. Met analoog een paar uurtjes inbellen voordat je verbinding had, snelheid van 0,1KB/sec. Netwerk lag bijna elk weekend plat. Verbeteren ze de snelheid, gooien ze de poorten dicht.
Alleen degenen met ISDN kunnen er door komen en houden de hele dag de lijnen bezet.
Dan geven ze achteraf iedereen die in een bepaalde periode schriftelijk geklaagd heeft opeens hun geld terug, maar sluiten ze ze ook gelijk maar af. Anderen beloven ze restitutie maar die krijgen niks.
Dan gaan ze (een verstandige) 50 uurs limiet invoeren op een ander nummer maar alleen voor nieuwe leden (die evenveel betalen als oude leden die onbeperkt mogen maar daardoor niet in kunnen bellen).
Ondertussen elke 2 weken met nieuwe plannen in de pers komen waar nooit iets van terecht komt.
En dan ook nog flink reklame maken i.p.v. technische verbeteringen doorvoeren.
Na mijn superwebperiode vond ik de hogere telrekening niet eens erg meer. Maar inmiddels zit ik toch aan de onvermijdelijke kabel.
en dat is mooi , want superweb is en blijft
bagger
Verwijderd

Conclusie: Superweb zuigt zwaar.
Ik wacht nog steeds op 175 piek dat ik terug krijg!
Voor als nog zit er neit echt veel schot in de zaak!
ESSENT RULEZ!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb 2 maanden geleden ene opzegbrief (incl reclamatie) gestuurd.. hebben ze ondertussen weer gewoon een lading geld van mijn rekening afgeschreven.. Vorige week nog een brief gestuurd en de machtiging ingetrokken, maar vooralsnog niks gehoord.
superweb kan vannaf 5 september de
KOLERE krijgen
het gaat dan toevallig over de kabel maar het is de naam kabel internet niet waard
stelling 2 :casema is zo waardeloos als stront
ok tis beter dan inbellen.. (ik ga over een tijdje verhuizen naar driebergen en daar is dus helemaal nix, moet dus toch weer aan tel of ff kijken hoe sateliet internet is)
DEXX
Bespaart me vet veel telefoonkosten.
Toegegeven : Zodra kabel beschikbaar komt in mijn woonplaats, neem ik dat! Maar ondertussen ben ik tevreden met SuperWeb (onbeperkte account!
)
Superweb is NIKS waard. Ik krijg nog 198 gulden (trek maar een nummertje), maar die zal ik wel nooit krijgen. Complete rotzooi die supernep.
Verwijderd

Maar ja, die brief stuurden ze ook naar mensen die 3 maanden vooruit hadden betaald en na weken inbellen 5 minuten online waren geweest en het toen hadden opgegeven...
Overigens denk ik niet dat de oude sw-abonnees nog lang van hun (in naam)onbeperkte account kunnen genieten.
Dat is niet rendabel voor superweb: een paar 100 gasten met voornamelijk ISDN (die enkele analoge doorzetter daargelaten) die de hele dag wat lijntjes bezet houden.
De meesten zullen toch al hun onbeperkte abo hebben opgezegd, vooral nu er flatstream is.
Ik zit te twijfelen om op de Chello over te stappen. Ik heb echter Chello bij een vriend in de buurt gezien en dat zoog echt enorm. Downloaden gaat met 3kb/s waar ik met superweb 7kb/s haal. Dit is dan wel laat in de middag.
Ik woon in Arnhem en hoor alleen maar slechte verhalen over Chello. Ik weet dus niet of ik 90,-/m wel acceptabel vind.
ik ben het niet met je eens , superweb gooit
alle poorten dicht en is traag
, en van 7kb/sec klopt klopt ook geen hout
Verwijderd
Ja hoor, die 7 Kb haal je zeer regelmatig. En het poorten dicht gooien is het pesten van de mensen de nog de oude abbo vorm hebben. Die willen ze kwijt want de nieuwe abbo's zijn veel rendabeler. Ze laten het onbeperkte gedeelte gewoon dood bloeden.ik ben het niet met je eens , superweb gooit
alle poorten dicht en is traag , en van 7kb/sec klopt klopt ook geen hout
Verwijderd
maar ik na half uur afgeschopt??
komt door poorten(hl)
of gewoon superweb??
ik kan 1000 keer inbellen en dan zit ik er nog niet in, en op brieven en e-mail reageren ze niet...
en behalve dat er een paar poorten dichtzitten ben ik echt wel tevreden..snelheden met isdn van 7a8 KB/sec constant.
dus gewoon maximum van isdn.
en inbellen duurt 5 min top.
en dat overdag en in de avonduren.. ook met topdrukte op internet.
sko
Verwijderd
btw ik heb nu FlatStream, no problems
Verwijderd
Mijn ervaringen zijn:
- 90% v/d tijd 7 kb/s
- 10% v/d tijd 4 tot 5 kb/s (topdrukte)
- inbellen meestal binnen 10 min, soms 30 min
- soms (ongeveer halve dag in de 2 weken) down
Voor 35,- p/mnd vind ik dat niet verkeerd. En mocht je er een keer niet op kunnen komen, dan bel je toch ff via je zonnet / noknok? kost je een keer 2,- extra per maand, so what?
Ik ben iig dik tevreden.
Verwijderd
7 kb/sec? Dat heb ik nog nooit gehaald! Ook ISDN! En met andere providers haal ik dus wel makkelijk 7 kb/sec (gratis providers zoals HetNet)- 90% v/d tijd 7 kb/s
- 10% v/d tijd 4 tot 5 kb/s (topdrukte)
- inbellen meestal binnen 10 min, soms 30 min
- soms (ongeveer halve dag in de 2 weken) down
Ik zit in de Achterhoek, je zou toch zeggen dat je daar redelijk gunstig zit
Jullie komen er dus wel door¿
Na 1 maand inbellen ben ik er GEEN EEN KEER doorgekomen, maar die restitutie heb ik nooit gekregen. Zelfde brief...die brief stuurden ze ook naar mensen die 3 maanden vooruit hadden betaald en na weken inbellen 5 minuten online waren geweest en het toen hadden opgegeven...
ZUIG ZUIG ZUIG...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
aanvulling:
ik had het eerst niet door, maar stront schrijf je met een t
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Volgens mij klopt er geen hout van jouw instellingen, want via mijn onbeperkte abbo haal ik met 56k6 vaak 7kb/s (=topsnelheid), maar meestal 6kb/sec. Inbellen is nooit vaker dan 300x (=45 min ofzo), meestal minder dan 100x (zonet nog 17x ingebeld).
Behalve de poorten en de customerservice, heerst Superweb. Snelheid is super (sneller dan 90% van alle andere providers), kosten zijn laag.
Maar zodra ik @Home kan nemen, doe ik dat dus wel.
Ik kreeg laatst een brief van ze...met een eenmalige aanbieding.
Gelukkig komt Chello elk moment (this time 4 real) bij mij dus ik ben ERG blij!

Superweb heeft op dit moment een bandbreedte per modem beschikbaar die minstens net zo goed is als die van alle andere ISP's.
Het inbellen met ISDN ligt gemiddeld rond de 5 minuten.
De gesloten poorten zijn idd een nadeel maar niet onoverkomelijk.
Greetz,
Webmaster @ www.handleiding.f2s.com
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
ik mag al blij zijn als ik 3kb/sec haal

ik wil dan graag weten wat d'r eventueel fout
is met mijn instellingen

( morgen heb ik kabel ,dus wel graag voor die tijd)
Niet doen! Zonder proxy is ie sneller dan met.
Als je een proxy MOET gebruiken, gebruik er dan een van Bart ofzo. Is zowiezo sneller dan die van Superweb.
dacht toch echt dat isdn 64k4 was...
Ik doe het vanaf volgende maand wel met quickonline