Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Ben ik weer ff blij dat ik lekker online ben gebleven in die periode
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
you lucky bastard
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
das niets, ik heb net 10 dagen downtime achter de rug bij @home
Ik heb "maar" 512kbit down/64 kbit up, maar toch ben ik wel blij met m'n ISP. We hebben er dit hele jaar 1 avond uitgelegen (laat 's nachts werkte het alweer).
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Ja tering gedoe..... Ik heb dus net hele tijd zitten internetten met een k*tverbinding. Normaal is me ip 212.64.xx.xxx maar hele ochtend was het 213.17.24.112 GoT beginpagina laden duurde gewoon acht minuten
(heb gemeten
) Dus ik heb net zitten reconnecten en nu gelukkig weer een 212.64.xx.xxx ip nummer. Nu gaat het weer redelijk snel. GoT beginpagina lade(???) in 3 seconden maar toch
(heb gemeten
) Dus ik heb net zitten reconnecten en nu gelukkig weer een 212.64.xx.xxx ip nummer. Nu gaat het weer redelijk snel. GoT beginpagina lade(???) in 3 seconden maar toch
Pagina: 1