Hoi,
ik ga een amd xp1700+ aanschaffen en aangezien mijn waterkoeling niet helemaal perfect is voor amd koop ik maar een nieuw waterkoel-setje.
maar als ik dan toch ga beginnen doe ik het meteen goed:
ik wil voor op de proc een DangerDen Maze2
voor op de GF2 ti een DD Maze slot videocard
en voor op de via-chipset een DD maze-ic.
3 koperen koelblokken van DangerDen dus.
nou heb ik nog van mijn oude waterkoeling een Sicce Nova 800l pomp, die wil ik gewoon weer gaan gebruiken en de radiator wil ik uit de winkel, niet van de sloop (heb er nu een van de sloop en ik vind het lastig, don`t ask...)
duz... welke rad is goed voor dit setje?
oja, ik wil vanaf mijn resevoir naar mijn rad, dan een slang naar de proc met ergens in de slang 2 splitters, 1 voor naar mijn gf2 en 1 voor mijn chipset. Het water van alles bij elkaar wat uit de blokken stroomt wil ik ieder apart het resevoir in laten stromen, is beter voor flow. dus in het resevoir 3 gaten met in ieder gat een slang van een koelblok waar het water eruit komt het resevoir in.
er komt later misschien een peltier op de proc, maar nu nog niet.
welke radiator is voor dit project geschikt?
black ice I/II, dd cube of senfu ofzo.
Thanx!
ik ga een amd xp1700+ aanschaffen en aangezien mijn waterkoeling niet helemaal perfect is voor amd koop ik maar een nieuw waterkoel-setje.
maar als ik dan toch ga beginnen doe ik het meteen goed:
ik wil voor op de proc een DangerDen Maze2
voor op de GF2 ti een DD Maze slot videocard
en voor op de via-chipset een DD maze-ic.
3 koperen koelblokken van DangerDen dus.
nou heb ik nog van mijn oude waterkoeling een Sicce Nova 800l pomp, die wil ik gewoon weer gaan gebruiken en de radiator wil ik uit de winkel, niet van de sloop (heb er nu een van de sloop en ik vind het lastig, don`t ask...)
duz... welke rad is goed voor dit setje?
oja, ik wil vanaf mijn resevoir naar mijn rad, dan een slang naar de proc met ergens in de slang 2 splitters, 1 voor naar mijn gf2 en 1 voor mijn chipset. Het water van alles bij elkaar wat uit de blokken stroomt wil ik ieder apart het resevoir in laten stromen, is beter voor flow. dus in het resevoir 3 gaten met in ieder gat een slang van een koelblok waar het water eruit komt het resevoir in.
er komt later misschien een peltier op de proc, maar nu nog niet.
welke radiator is voor dit project geschikt?
black ice I/II, dd cube of senfu ofzo.
Thanx!