Toon posts:

Tt Koper shim, Dangerous!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo mensjes,

Ik heb altijd de core's van de socket a cpu's fragiel gevonden daarmee heb ik altijd een copper shim erop gestoken ook met mijn t-bird. Nu kocht ik een tijdje geleden een athlon xp 1500+ aan. ik gebruikte een copperplate en alles was juist; Tot iemand me op een lanparty 40 euro bood voor dat domme plaatje. Volgende dag koop ik een nieuw van thermaltake voor 15 euro. Nu... dat onnozele plaatje lijkt exact op mijn oude maar dinds ik dit heb, heb ik al drie kapotte xp's, mijn 1500, 1600,1700. Nu krijg ik een 1800+ gratis van de winkel waar ik altijd ga omdat ze het niet echt leuk vonden voor mij. EN! dze keer no shim.

DUS AL DIE FABELTJES VAN EEN COPPER SHIM DIE DE CORE BESCHERMT IS...BULLSHIT!!!!!

Moest ik even zeggen. thx

sorry

• CaineTanathos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 22:00
Niet zo leuk nee

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:38

scorpionv

This space for rent

Hoe kapot? Core gecrushed lijkt me sterk. Ws kortsluiting gemaakt op je bruggen ofzo |:( Je hebt hoop ik wel de juiste coppershim? Volgens mij is de XP-shim namelijk anders dan de TBird shim.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Topicstarter
yo,

Hoe? heel simpel, de eerste core afgebroken. Tweede was hij unlocked dus ik denk kortsluiting. en deze week weet ik het niet maar hij is een beetje afgebroken. Maar de copper shim stak gans scheef nochtans ik was erbij toen we er de koeler enzo opzetten, perfect gedaan maar de copper shim zat los ofzo weet ik veel.

Verwijderd

Topicstarter
Enja, het was een athlon xp shim, geen t-bird shim, die ligt hier nog ergens.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:23

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Tjah, je kunt het of je kan het niet.

Ik gebruik geen shim, beetje zinloos.
Heb al meerdere Athlon/Duron/XP's gebouwd, nergens problemen mee. Je moet natuurlijk weten hoe je een koeler moet vastzetten. Maar dat is niet zo moeilijk.

Whatever.

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:43

4x2

lộn xộn quá

Tsja, misschien teveel vertrouwd op de shim?

leeg

Verwijderd

Ik gebruik altijd een shim, om dat risico uit te sluiten...
Maar onlangs heb ik een andere shim moeten kopen wegens de upgrade naar de palamino core (zo'n blauwe cool shim van cpufx), wat blijkt? Deze is ook compatibel met de thunderbird cores, zonder dat die de brugjes bedekt!
Pagina: 1