Ik heb onlangs een Chieftec Dragon DA-01B-D gekocht en heb toen al m'n spul uit de oude kast gehaald en in de nieuwe gezet.
Toen ik alles eenmaal had aangesloten deed niets het, ventilator van de voeding ging niet aan, processor niet, niets! Ik had alles aangesloten zoals het in de oude kast zat dus er zaten (hoogstwaarschijnlijk) geen kabels verkeerd aangesloten.
Nu komt iets waar ik me voor schaam:
De CD DA-01B-D is dus P4/AMD compatible ofzo, wat ik erin zette?:
Celeron 300a MHz MMX
Abit BH-6
de rest lijkt me niet echt belangrijk, staat wel in m'n sig.
mijn vraag:
Kan er nou helemaal geen andere proc (+ bijbehorend mobo) in dan een p4 of een amd? of heb ik toch iets verkeerd aangesloten?
En ga nou niet zitten zeiken dat ik een lamer ben of een idioot of iets dergelijks want DAT WEET IK AL LANG!
Toen ik alles eenmaal had aangesloten deed niets het, ventilator van de voeding ging niet aan, processor niet, niets! Ik had alles aangesloten zoals het in de oude kast zat dus er zaten (hoogstwaarschijnlijk) geen kabels verkeerd aangesloten.
Nu komt iets waar ik me voor schaam:
De CD DA-01B-D is dus P4/AMD compatible ofzo, wat ik erin zette?:
Celeron 300a MHz MMX
Abit BH-6
de rest lijkt me niet echt belangrijk, staat wel in m'n sig.
mijn vraag:
Kan er nou helemaal geen andere proc (+ bijbehorend mobo) in dan een p4 of een amd? of heb ik toch iets verkeerd aangesloten?
En ga nou niet zitten zeiken dat ik een lamer ben of een idioot of iets dergelijks want DAT WEET IK AL LANG!
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry