Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[xp] synchronisatie van ericsson mc218 wil niet

Pagina: 1
Acties:

• _NeMeSiS_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:17

_NeMeSiS_

Millennial

Topicstarter
Ik heb dus net een ericsson mc218 gekocht en wilde even het synchroniseren van pc naar dat ding proberen en heb daarvoor het bijgeleverde proggie ericsson epoc connect geinstalleerd.

Ik heb netjes het kabeltje aan de compoort gegooid en het programmaatje gestart maar hij zegt domweg dat ie hem niet ziet.

Ik draai dus xp en op de cd staat:

You can use ericsson epoc connect on any pc running win95 98 nt

maar xp pakt ie dus niet..
heb ook al gezocht naar patches of updates maar kon niets vinden.

heeft iemand hier hetzelfde probleem of weet een oplossing?
(behalve win98 installen :P)

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

* Shedman had ook zoiets met z'n Psion Revo ...

Heb je hem wel op de goede COM-poort staan ??

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 23:23

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Ik ben bezitter van een Psion MX5 en had dit zelfde probleem ook maar naar het binnen hallen van de nieuwste software PSIwin 2.33 was het probleem bijna helemaal opgelost (software geinstalleerd en daarna nieuwe opstart) en daarna de com-poort in "systeem - hardware" uitschakelen en daarna gelijk weer aanzetten ging het bij mij perfect. Psion werd sneller dan ooit herkend.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• TheSlider
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb ook de MC 218 en gebruik ook XP. Ben ooit begonnen met die Ericsson software, maar daarbij ging het herkennen inderdaad zeer moeizaam. Ben daarna meteen overgestapt op PsiWin 2.3.3 van Psion. Deze software werkt bij mij probleemloos. Geen problemen meer bij het herkennen.

• _NeMeSiS_

_NeMeSiS_

Millennial

Topicstarter
Nou dan ga ik heel even PsiWin 2.3.3 ergens vandaan zien te vissen en proberen het werkend te krijgen. :)

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

Hint

Je moet je tegenwoordig aanmelden :?

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:02
waar heb je hem gekocht en hoeveel wastie??

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• _NeMeSiS_

_NeMeSiS_

Millennial

Topicstarter
Hij wil nog steeds niet.. hij wil gewoon niet connecten :(
com poorten zijn goed.. ik zou niet weten wat ik nou nog kan doen :?

ik heb hem gekocht bij v&d vandaag voor 225 euro.. maar dit was de laatste.. want ze gaan er allemaal uit omdat psion der mee stopt.. pda'tjes maken... ofzow :)

• Montana

Montana

Misschien heb je er wat aan, ik heb ook via deze weg ook eens verbinding gekregen. De com-poort verwijderen ( in XP)
Comp opnieuw opstarten en dan wordt deze opnieuw herkent.
Dan niet op de verbinding wachten maar net zoals bij mij op het icoontje "My Psion" klikken en toen ging het wel goed.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• _NeMeSiS_

_NeMeSiS_

Millennial

Topicstarter
Zo doet ie het ook niet... wel raar opzich
Moet ik nog een programmaatje runnen vanaf die mc218 ? ik heb het proggie comms gerunt maar daar doet ie het ook niet mee.... de instellingen van de mc218 staan op kabel.. en niet infrarood dus dat kan het ook niet zijn.. compoorten staan ook goed... echt helemaal nix.. heel raar ik snap der geen hout meer van :(

• Montana

Montana

Wat moet ik nog mee zeggen, communcatie kabel en baudrate op 115200 en op com poort 1

• _NeMeSiS_

_NeMeSiS_

Millennial

Topicstarter
Helpt allemaal nix :'(

ik ga het morgen eens op de win98 pc proberen van me pa... daar werkt zijn mc218 wel op dus als de mijne het dan niet doet weet ik zeker dat het aan dat ding ligt en anders moet ik toch verder gaan zoeken in mijn pc...
maar daar heb ik nu geen zin meer in....morgen weer een dag :)

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 17:50
ben je er trouwens nog uit gekomen zit met het zelfde probleem onder xp maar kom er niet uit..

als iemand een oplossing weet graag

of weet hoe je een vituele infrarood poort aan moet maken

bedantk alvast
Pagina: 1