Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PW] verkeerd begrepen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=411599/1/25]

Hier gaat het om, ik weet dat ik weinig verstand heb van CGI , maar ik ga er ook niet mee werken. voor school krijgen we twee weken CGI omdat het erbij hoort. Ik zal er dus nooit een held worden , maar goed, Mijn vraag heeft helemaal NIKS met cgi te maken alleen maar met die IIS server van win2000. HOE KAN IN DIE CONFIGUREN ZODAT IE OOK .EXE FILES UITVOERT ipv dat deze gedownload worden. Ik heb dit in de help nergens kunnen vinden en ook op het internet lukt het me niet. Misschien hadden jullie me erop kunnen wijzen dat ik in het verkeerde forum zat , want deze reactie vind ik onterecht.

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 01:34
The_Shape: voor school krijgen we twee weken CGI omdat het erbij hoort.
En omdat jij er kennelijk niet al te veel tijd in wilt steken moeten wij dus maar even snel je probleem oplossen? Sorry, maar dat voegt helemaal niets toe aan P&W.

P&W is een erg druk forum en om te voorkomen dat de grote vracht vragen die alleen veroorzaakt worden door een gebrek aan kennis of inzet de vaste bezoekers gaat afstoten, sluiten we dergelijke topics.

De verklaring in het topic lijkt mij verder wel duidelijk...

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Voor gerichte vragen over IIS moet je trouwens in SA zijn, maar zoals je de vraag in P&W stelde zou het topic in SA waarschijnlijk ook dicht gegaan zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou er best tijd aan willen besteden maar dat heb ik momenteel niet :P, maargoed het gaat me dus over dat IIS , ik krijg hem niet geconfigureerd dat is mijn probleem. Dus ok ik zat in het verkeerde forum dat geef ik toe, maar me aanvallen omdat ik te weinig ervan weet, vind ik niet terecht. Ik ben niet te lui om CGI te leren, alleen verdomd uitgeput van het zoeken naar manieren om die IIS .exe files te laten uitvoeren.