GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
is al eerder een topic over geweest. Je moest pinaarde hebben ipv randaarde.
damn.... anders hamer je dat er even in ofzo....Op donderdag 14 februari 2002 15:40 schreef Terw_Dan het volgende:
Kijk eens wat de zoek mij brengt![]()
![]()
[topic=400264/1/100]
oowww.. sorry
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
om Yuri's quote even te quoten:
Of is een snoer daar in belgie een power supply omdat het power suppliedDutch (from The Netherlands) power supplies are also disallowed because they don't fit in.
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
Zou je niet zelf een power supply kunnen maken
Dat je een belgisch contact doosje koopt. Eentje voor 3 stekkers
. En dan 1 voor de nederlandse stekker
, en de rest zo laten...
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
vraag aan een belgische tweaker of die dat voor jou ff wilt kopen en opsturen... of buy it online
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Haast alle Nederlandse stekkers met randaarde zijn ook geschikt voor pinaarde. Neem gewoon een stekkerblok met zo'n stekker en je zit goed.
Is het weer niet goedOp donderdag 14 februari 2002 15:44 schreef Yuri het volgende:
[..]
damn.... anders hamer je dat er even in ofzo....
oowww.. sorry
Als hij naar België komt kan hij gewoon ff stoppen in een doe-het-zelf zaak en daar ff een stekkerdoos kopen.Op donderdag 14 februari 2002 17:52 schreef ReseTTim het volgende:
vraag aan een belgische tweaker of die dat voor jou ff wilt kopen en opsturen... of buy it online
Of zie je mij al een Belgische stekkerdoos opsturen naar Nederland?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Pagina: 1