Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Crucial banner?

Pagina: 1
Acties:

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Ik zag net een Crucial banner voorbijkomen hier op GoT. Dat kan ik niet helemaal vatten, waarom reklame maken voor Crucial als jullie zelf Dane-Elec verkopen in de T.net shop?

Ik las in een oud topic dat jullie alleen betaald krijgen indien er echt iets bij crucial wordt gekocht. Kun je dan niet beter de ad voor T.net shop wat vaker voorbij laten komen? Ik schat zo dat de inkomsten van een verkocht geheugenreepje op T.net meer oplevert dan een provisie op een verkocht Crucial reepje.

Verwijderd

Eén iemand wil Crucial, weer een ander wil Dane-Elec. Dus waarom niet voor allebei reclame maken?

Cucial betaald trouwens 7% over de aankopen aan t.net, en dat is best flink hoor.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik zag net een Crucial banner voorbijkomen hier op GoT. Dat kan ik niet helemaal vatten, waarom reklame maken voor Crucial als jullie zelf Dane-Elec verkopen in de T.net shop?
Dat is toch juist goed?

Als andere winkels willen adverteren, kan dat ook en dat moet ook gewoon kunnen :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
dit heet nou objectief.

• JvS
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 14 februari 2002 16:30 schreef jadjong het volgende:
dit heet nou objectief.
Niet helemaal natuurlijk :P. Het blijven advertenties :). Maar we laten andere bedrijven ook adverteren. In eerste plaats zijn we namelijk gewoon een PC-site (en een cool forum 8-)), daarnaast hebben we ook een hardwareshop.

Ik vraag me wel af of bijvoorbeeld in die shop andere/geen banners zitten :).

* JvS is te lui om te kijken :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Exirion
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 14 februari 2002 16:32 schreef JvS het volgende:
Schilderen is leuker :)
[mega offtopic]
...dan wat? :?
[/mega offtopic]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op donderdag 14 februari 2002 16:34 schreef Exirion het volgende:
[mega offtopic]
...dan wat? :?
[/mega offtopic]
Schuren.. (je hebt de zig van gisteren/vanmorgen zeker gemist?

• Exirion
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 14 februari 2002 16:37 schreef Twynn het volgende:
Schuren.. (je hebt de zig van gisteren/vanmorgen zeker gemist?
Euhhh..? Ik zag wel op IRC dat ie druk aan het schuren was ja, dus er gaat een belletje rinkelen ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 15:37 schreef MREn het volgende:
Eén iemand wil Crucial, weer een ander wil Dane-Elec. Dus waarom niet voor allebei reclame maken?
Juist. Dane-Elec just doesn't cut it voor alle doeleinden :+

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-11 00:02

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er worden dagelijks 250.000 Geheugenshop banners de lucht ingestuurd. Het heeft weinig zin om nog meer te adverteren voor de Geheugenshop. Dan is het altijd beter om ook reclame te maken voor Crucial. De 7 procent commissie van Crucial is trouwens hoger dan van de Geheugenshop.
Pagina: 1