ADSL weg en de SPLITTER dan??

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:42
hi ik heb ook een vaag probleem.
sinds vandaag ben ik uit de kpn centrale wil zeggen ik kan niet meer adsl.
mijn normale telefoonlijn moet het nog wel doen, deze doet het niet.
met kpn gebelt lijn laten controleren en die is volgens hun perfect, zeggen ze nu dat de splitter eruit moet als je geen adsl hebt???

ik weet zeker dat kpn heeft gezegd dat die ertussen moet blijven. kan iemand mij opheldering geven??
ben op het moment niet thuis dus kan het ook niet controleren.

/edit heb even op mxstream.nl gekeken en

ik heb ff op mxstream page kekeken en vond dit : De splitter niet verwijderen en opsturen. Deze moet u laten zitten om uw telefoonaansluiting werkend te houden;

deze url : http://www.mxstream.nl/cgi-bin/as.cgi/0289000/c/start/file=/9289000/modules/fyat1hyb?top=g2lhgh3x&key=g2lghjty

en dan bij de verzendinformatie

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Waarom open je hier een nieuw topic voor?
Je vraagt loopt al elders. Beetje ongeduldig ?

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:42
sorry, maar dat topic gaat in weze heel ergens anders over en die topictitel klopt dan ook niet.

mijn excuses als het zo overkomt (en heel misschien was ik ook een beetje gehaast)

Graag weer ontopic vindt een moderator ofzo dat ie weg moet dan haalt ie hem maar weg

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Het gaat erom dat je niet 2x dezelfde vraag stelt op 2 verschillende plekken.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 14 februari 2002 15:34 schreef rippy het volgende:
Graag weer ontopic vindt een moderator ofzo dat ie weg moet dan haalt ie hem maar weg
Bij deze dan :{

Je stelt je vraag in het gerelateerde topic, krijgt er zelfs al reactie op, en dan open je alsnog een nieuw topic. Dat is gewoon crossposten, en dus niet de bedoeling.

Overigens kun je gewoon op normale toon antwoord geven als iemand je daar op wijst, je hoeft echt niet meteen van je af te bijten ;)

Gewoon rustig wachten op antwoord, en de antwoorden lezen die je al hebt gekregen.

Als je er echt graag een appart topic voor had willen openen, wat IMO niet nodig is, had je ervoor moeten kiezen om niet in dat andere topic te posten.

Dit topic is gesloten.