Toon posts:

GoT Unreal Tournament server?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik las net een bericht uit 2000 over een Unreal Tournament server die opgezet zou worden voor GoT leden.
Is er inmiddels al/nog zoiets? Het lijkt me echt feest om een potje te moorden met wat Gotters.

edit:

Als er niet zo'n server is, heeft er dan iemand zin om er een op te zetten? Ik wil het zelf ook doen, maar ik kan maar 2 extra mensen hosten, dat schiet niet echt op.
Mensen die dit een goed idee vinden post ff dat je ook geïnteresseerd bent.....

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:36
Er is iig een paar keer geprobeerd door de mensen van Strikerz om een UT server op te zetten. Maar ik dacht dat UT niet echt lekker werkte met Linux en dat het daardoor neit door ging.

There is no magic.

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-11 22:16

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Op donderdag 14 februari 2002 15:38 schreef NG het volgende:
unreal://ut.tweakers.net linkte toch naar unreal://unreal.gdries.com :?
Yep :)

Nu ook met Flickr account

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
ah cool

ga ik ook wel ff fraggen enzo :)

wil alleen niet connecten :?

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Was ff een server maar die admin was zo een CS eikeltje die niet eens de moeite genomen had het ding normaal in te stellen, zat ook geen vote mutator op en dat ding zat op gegeven moment in een map cycle met alleen DM-Peak , zo een beetje de saaiste map in UT, vervolgens was zijn commentaar dat die server net zo goed weg kon als er toch niet op gespeelt word.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-11 20:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Raptorix, het vriendelijk verzoek om je flames binnen boord te houden.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 februari 2002 15:38 schreef NG het volgende:
unreal://ut.tweakers.net linkte toch naar unreal://unreal.gdries.com :?
Ik snap het niet helemaal (ben ook een UT newbie btw). Als ik op die link klik start Unreal, maar eh, betekent dit dat er idd een server voor Gotters is of begrijp ik het verkeerd?
Ik krijg zelf over een aantal maanden 1024 upstream --> 1024/8 = 128 kb / 5 (kb per speler) = ongeveer 25 spelers.
Dat zou moeten lukken dus, maar da's pas over een aantal maanden. :'(

Verwijderd

die UT server die op strikerz.net liep is weggehaald omdat ie crashte en gelijk t hele systeem met zich mee nam, neit zo handig dus..

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
http://utclan.tweakers.net; das de clan van GoT waar ook dus de server op staat. :)

🌞🍃

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 09:32
Op donderdag 14 februari 2002 19:29 schreef DataBeest het volgende:
http://utclan.tweakers.net; das de clan van GoT waar ook dus de server op staat. :)
fout, dat is de site van de clan, maar de server heet unreal://ut.tweakers.net

unreal://ut.tweakers.net is nu ff niet bereikbaar, want de admin (gerco) is bezig met een reinstall. zal binnen een paar dagen wel weer werken hoop ik...

Maak je eigen poll

Pagina: 1