Toon posts:

Mobo passent bij AMD Atlhon XP 1600 proc ?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AMD Atlhon XP 1600 processor, en ik moet hierbij nog een aardig mobo'tje vinden. Wat is een leuk mobo' tje voor bij deze proc ? Ik heb hier totaal geen verstand van dus graag merk met exact type. Zowieso moet er onboard sound op zitten en hij moet niet te duur zijn, gewoon een redelijk mobo'tje dus.

TA :9

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Gaaaaap :Z

EPoX 8KHA+

En klik eens op deze link.

Verwijderd

gebruik de http://gathering.tweakers.net/forum/find
search toch eens

Verwijderd

:Z

Stel jezelf eerst de vraag: Wat ga ik er mee doen?

En dan doel ik op: overklokken/dual/stabiliteit/sever toepassing/etc... dan kunnen wij, of de search je helpen :)

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 23:32
Met de search vind ik 1, misschien 2 bruikbare topics

[topic=367655/1/40]

Als ik zoek op "Athlon moederbord"

Beetje discussie erover kan geen kwaad volgens mij. Overigens, ik hoor veel over de Epox. Maar nou dacht ik altijd een beetje dat dit een goedkoop 'pruts' merkje was.

Zit ik er nou verschrikkelijk naast of hebben ze nu een goed moederbord op de markt gebracht?

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op donderdag 14 februari 2002 15:16 schreef Aphax het volgende:

[topic=367655/1/40]

Beetje discussie erover kan geen kwaad volgens mij. Overigens, ik hoor veel over de Epox. Maar nou dacht ik altijd een beetje dat dit een goedkoop 'pruts' merkje was.

Zit ik er nou verschrikkelijk naast of hebben ze nu een goed moederbord op de markt gebracht?
Je zit er flink naast, is een erg goed product. Ik draai het bord nu al een poosje, en zowel qua snelheid, stabiliteit, overklokcapaciteiten als lay-out (lees:LED) bevalt het me uitstekend.

Verwijderd

EPoX maakt hele goede moederborden. Ze zijn (als je een goede chipset hebt) zeer stabiel, en ideaal voor de overclocker. Ik heb er zelf geen helaas, maasr mijn volgende wordt denk ik ook een EPoX... Kijk maar eens in signatures van users. Daar kom je heel vaak EPoX tegen icm met hoge bus-snelheden. IMO verdient EPoX iig geen status van 'goedkope mobobakker'. Het tegendeel! :)

• Aphax
Hmm, moetik dat toch nog maar even beter onderzoeken dan :) , ga zelf binnenkort ook een Athlon XP systeempje kopen.

• ludo
Op donderdag 14 februari 2002 15:16 schreef Aphax het volgende:

[topic=367655/1/40]

_iedere dag_, maar dan ook echt _iedere dag_ zijn er een aantal topics, met als onderwerp 'welk moederbord is het beste voor mijn xp?'. En daar worden veel mensen een beetje moe van...

Maar goed, lees deze topics even door (gevonden met de search, ja):
---===>>> [topic=410977/1/25] <<<===---
[topic=306899/1/25]
[topic=289715/1/25]

• Aphax
Mag ik vragen waarop jij dan zoekt?

Ik neem aan dat in elke zo'n post toch wel "Athlon" en "Moederbord" voor moet komen, maarja.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Op donderdag 14 februari 2002 15:23 schreef Aphax het volgende:
Mag ik vragen waarop jij dan zoekt?
Nou, het kan zelfs zonder te zoeken.. Boven in dit forum staat een sticky topic: [topic=378757/1/50]
Ik neem aan dat in elke zo'n post toch wel "Athlon" en "Moederbord" voor moet komen, maarja.
Hmm.. Athlon zou wel heel erg veel hits op leveren, omdat je dan ook zoekt op athlon classic en athlon thunderbird :)

• Aphax
viel wel mee kreeg maar 12 hits ofzo waarvan er 9 slotjes waren :) Oh ik zie het al, ik zocht op onderwerp

• ludo
Waarom zouden daar toch slotjes opzitten :? :D

Ik heb gezocht op o.a. '+xp +mobo' en ook +athlon +moederbord' (respectievelijk 54 en 35 hits)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:13

GaMeOvEr

Is een hork.

Het moge duidelijk zijn dat dit best wel een search vraag is. ;)

*klets*

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.