Ik heb een tabel die er als volgt uitziet:
Nu wil ik graag dat de vakjes 4 en 6 oprekken in de hoogte omdat daar een achtergrondplaatje inzit wat mn randje netjes afmaakt, maar de cellen 1, 3, 7 en 9 rekken OOK mee en dat is niet de bedoeling (in de HTML staat wel keihard de hoogtes in pixels en 100% voor vakjes 4 en 6).
Het resultaat staat hier: niet meer Weet iemand misschien hoe ik mn probleem oplos?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| +---+--------------------------------------------+---+ | 1 | | 3 | | | | | +---+ +---+ | | | | | | | | | 4 | | 6 | | | | | | | | | +---+ +---+ | | | | | 7 | | 9 | +---+--------------------------------------------+---+ |
Nu wil ik graag dat de vakjes 4 en 6 oprekken in de hoogte omdat daar een achtergrondplaatje inzit wat mn randje netjes afmaakt, maar de cellen 1, 3, 7 en 9 rekken OOK mee en dat is niet de bedoeling (in de HTML staat wel keihard de hoogtes in pixels en 100% voor vakjes 4 en 6).
Het resultaat staat hier: niet meer Weet iemand misschien hoe ik mn probleem oplos?
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!