Toon posts:

sblive 1024 geeft hoge piep

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
m'n sblive geeft af en toe ineens een schelle piep en houdt daar pas mee op als ik de computer opnieuw opstart. (afmelden helpt ook niet, want dan begint ie weer opnieuw)

Vooral met het spelen van spellen heb ik dat probleem. Ik heb veel drivers geprobeerd maar ik blijf het probleem houden. Heeft iemand een idee hoe ik dit op moet lossen??

Alvast bedankt!

mvg,

Whenky

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Gaat-ie gelijk bij het opstarten piepen? Door je speakers? Dan denk ik dat het inruiltijd wordt.

Doet-ie het zo af en toe onder windows, dan denk ik dat je een fix softwareprobleem hebt, en dat je op de een of andere manier al je driversresten moet verwijderen en met een schone driver moet beginnen.
(probeer, drivers verwijderen, kaart eruit, pc opstarten en afsluiten, kaart in ander pci slot, pc opstarten en verse drivers installeren :)).

Succes.
Mocht het allemaal niet helpen, dan vrees ik het ergste (de clean install :().

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 13:04
Dat heb ik ook gehad met mijn soundblaster live (win98).
Toen geformatteerd geen last meer van (want nou was me harde schijf stuk!).
Nieuwe harde schijf en win2k en nu doet ie het gewoon goed. (zonder af en toe te piepen) :)

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik heb het ook 1 keer (in 2 jaar) gehad
volgens mij heeft ie dan ff een kortsluitinkje gemaakt

als het vaker voorkomt denk ik dat het een hardware probleem is op je kaart... heb je nog garantie?

bij mij was het na uit en aan zetten weer over
en nooit verder meer gehad

clock je em niet over ofzo? (fsb te hoog)

verder weet ik het niet

Verwijderd

Topicstarter
Hij piept niet de hele tijd, maar als ik bijv. wolvenstein ga spelen dan piept ie altijd! na een minuut of 10.

Ik heb een asus A7V-E moederbord met een amd athlon. Van iemand hoorde ik dat dat ook het probleem kon zijn?

Bedankt voor de reacties tot nu toe...

greetz

Whenky