FF vergeten om in het begin te gaan fotograveren.
We missen dus de originele kast en het zaagwerk.
De originele kast was dus de standaard beige/wit kleur zoals we die allemaal wel kennen.
Ik ben dus begonnen met ALLES te demonteren aan frontjes etc dat maar los kon. Ziehier de kale kast

Het gat (wat je verderop wel zal zien) heb ik met een dremel en een decoupeerzaag(ja het beschadigd je kast iets) uitgezaagd. Het geheel goed schuren met een vlakschuur machine.
De frontjes van de drives etc heb ik goed ontvet/schoongemaakt met wasbenzine etc
Na het spuitwerk was dit het resultaat van de frontjes:

Ondertussen zijn ook de spullen die ik besteld had binnengekomen:

Direct inbouwen natuurlijk:

Poppetje gezien kassie dicht:

In de toekomst wil ik er nog waterkoeling in gaan bouwen, dan kan ik ook bezig gaan met zwaardere overclocking....
Greetz
WoRsTjUh
We missen dus de originele kast en het zaagwerk.
De originele kast was dus de standaard beige/wit kleur zoals we die allemaal wel kennen.
Ik ben dus begonnen met ALLES te demonteren aan frontjes etc dat maar los kon. Ziehier de kale kast

Het gat (wat je verderop wel zal zien) heb ik met een dremel en een decoupeerzaag(ja het beschadigd je kast iets) uitgezaagd. Het geheel goed schuren met een vlakschuur machine.
De frontjes van de drives etc heb ik goed ontvet/schoongemaakt met wasbenzine etc
Na het spuitwerk was dit het resultaat van de frontjes:

Ondertussen zijn ook de spullen die ik besteld had binnengekomen:

Direct inbouwen natuurlijk:

Poppetje gezien kassie dicht:

In de toekomst wil ik er nog waterkoeling in gaan bouwen, dan kan ik ook bezig gaan met zwaardere overclocking....
Greetz
WoRsTjUh
[ Voor 3% gewijzigd door WoRsTjUh op 22-09-2016 13:06 . Reden: broken links teruggevonden... teehee 8)7 ]