Toon posts:

Plastic cd doosje bewerken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ook es wat uitproberen alleen nu heb ik een cd doosje en daar wil ik dan het midden vanuit halen (het doosje wat je overhoud als je alles eruit hebt gehaald). Hoe kan dit het beste gedaan worden zonder dat het geval scheurt...

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:20
Gewoon kracht zetten. Zo snel breken die dingen niet. In het midden beetpakken waar het schanierpunt zit van de deksel...

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Verwijderd

Voorzichtig met een mesje het midden er uit snijden (een afbreekmesje, heeeeel scherp :) )

edit:
Nu ik dit bedenk, over WAT voor een doosje gaat het eigenlijk? Zo'n dikke, waar 4 CD's in passen??

• Mauzer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 14:41

Mauzer

Wololoo

*plop*

Wololoo

Verwijderd

gewoon de zijkantjes een klein beetje wegdrukken, en dan eruit duwen, maar zo snel breekt het niet hoor

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel dus het doorzichtige wat je overhoud als je boekje en binnekant waar cd inligt eruit haald. En dan in het midden van het doosje een stuk eruit en de randen daarbij intact blijven.

Verwijderd

ik ga ff een tekeningtjuh maken
http://62.194.70.63/cddoosje.jpg
kijk hier ff je moet dan het doosje vast houden en dan 2 van de 4 in de rondjes er om heen drukken dan moet is zo los komen

owh laat maar je bedoelt wat anders haha

Verwijderd

je moet je nagel tussen dat middenstukje zetten in de linker bovenhoek en dan aan dat stukje trekken
code:
1
2
3
4
5
6
7
>>||========
  ||     |
  ||     |
  ||     |
  ||========

...en dan daar aan trekken

snapje 't?

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01
[...]
nvm

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

met een mesje, een gatenboor en evt zelfs met een frees.

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-08 17:33

Metten

ik hou het graag simpel

post je ook nog ff wat pics van je jewelcasemod?? :Y)
Pagina: 1