Tool om connectie te monitoren

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik heb sinds vrijdag weer zware problemen met mijn connectie van chello, tijdens spelen van unreal en unreal tournament valt me verbinding om de ca. 10 seconden 3 seconden weg, dit verhaal hoorde ik van nog een tiental andere chello gebruikers (verschillende gebieden), ik chello gebelt maar die gasten zeggen gewoon dat er niks aan de hand is, kan iemand mij een tooltje aanraden om connectie te loggen zodat ik via logfiles kan aantonen dat er echt iets mis is?
P.s.

Andere mensen met zelfde problemen zouden jullie svp even mailtje kunnen sturen naar mij, graag even met naam, ip adres, en welke chello gebied je zit, ik probeer dan te verzamelen en me klacht bij chello te deponeren.

Groetjes

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Ik heb de laatste tijd ook veel problemen...

Ik ben nu aan het testen met simpel ping en dan naar een log file toe...

Op dit moment valt het mee....

Ik heb ook Chello, oud A2000 Netwerk

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Proberen jullie systemMechanic eens! Te downloaden bij www.iolo.com met het tabblad interneconnectie kan je je verbinding loggen.
Het programma is niet freeware, dus effe naar een site met serialz ("ole, weer een illegaaltje")

20*350ZO45°

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Het proggie heeft toch een 30 dagen trail? Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/puh2.gif

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]