Toon posts:

Piek spanning op netwerkkaart komt door?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik soms last van een spontane reset in win2k..
En nu zal je denken hij zal wel iets gedaan hebben wat een fout in windows maakte.. maar nee.. ik zit dan bv hier op tweakers te neuzen en poef......... reset... fijn..

Nu vraag ik me dus af zou het niet kunnen komen door iet wat te veel spanning op m'n netwerk kaart. Want als het gebeurt is daarna chello brak.. oftwel zoals nu net gebeurde het en toen ik terug online kwam wilden ftps wel maar kon geen sites openen.. oftwel de DNS van sjellow ligt er dus uit. Kan het dus zijn dat als daar gekloot is bij hun dat ik om wat voor reden dan ook een te hoge spanning krijg op de kaart? Ook vreemd is dat ik kan zien op de TV wanneer ik een berichtje binnen krijg op icq of dat ik mail krijg.. .

Verwijderd

Op de tv kan zien als je mail krijgt?

Dat moet je ff uitleggen.... krijg je dan storing ofzo opf valt het beeld weg. Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Heb wel es gehoord van picture in picture maar Mail in Picture... :9

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je hebt van die piekspanning beveiligers die je voor je netwerkkaart kunt gebruiken. Ik zou er zo eentje inzetten om het resetten te voorkomen. Ik weet alleen niet zeker of het helemaal werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 februari 2002 13:53 schreef Paveway het volgende:
Op de tv kan zien als je mail krijgt?

Dat moet je ff uitleggen.... krijg je dan storing ofzo opf valt het beeld weg. Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Heb wel es gehoord van picture in picture maar Mail in Picture... :9
Jep storing op de tv... kep nu lichte strepen die over het scherm rollen.. en als er een berichtje binnen komt dan stoppenze en spatten ze een beetje uit een..

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
LOL dan zit er denk toch iets vaut in de splitter waar de kabel je huis binnenkomt als je je email leest op de tv ;)

Moet je es met UPC bellen.

Suc6

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

Verwijderd

Topicstarter
upc bellen.. hmmm voel je je wel helemaal lekker.. ? heheheh ik zit al in een vette ruzie voor bijna 4 jaar met hun het heeft hier nog nooit goed gewerkt
Pagina: 1