Toch maar een weblog?
Het is ook niet alles.. het ziet er op sommige schermen er gewoon verrot uit.
Inderdaad, voor de miljoenste keer: ClearType werkt alleen goed op LCD schermen, op CRT's wordt het wazig.Op donderdag 21 februari 2002 15:46 schreef henkleerssen het volgende:
Het is ook niet alles.. het ziet er op sommige schermen er gewoon verrot uit.
Voor de uitleg: http://grc.com/cleartype.htm
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Verwijderd
Sorry voor deze kick...
Maar ClearType is het ENIGE dat voor mij in XP's voordeel spreekt boven Windows 2000 (het ziet op mijn monitor heel mooi uit.) Is er een patch/progje voor Windows 2000?
Steve Gibson's site suggereert dat het moet kunnen...
Maar ClearType is het ENIGE dat voor mij in XP's voordeel spreekt boven Windows 2000 (het ziet op mijn monitor heel mooi uit.) Is er een patch/progje voor Windows 2000?
Steve Gibson's site suggereert dat het moet kunnen...
Om geen nieuw topic aan te maken.. Ik werk ook me 2k en het enige wat ik mis is ClearType. Is er al een patch voor?
Het moet toch te doen zijn, in princiepe is het gewoon een onderdeeltje (een of andere sys bestand of een paar dll's..) van winxp wat niet in w2k zit...
ps; ik heb natuurlijk de search al gebruikt anders was ik niet op dit topic gekomen
Het moet toch te doen zijn, in princiepe is het gewoon een onderdeeltje (een of andere sys bestand of een paar dll's..) van winxp wat niet in w2k zit...
ps; ik heb natuurlijk de search al gebruikt anders was ik niet op dit topic gekomen
57696520646974206c65657374206973206e657264
Pagina: 1