Zoja, hoe zou ik dat kunnen maken. Hij is nu 3 weken oud, zou ik ook naar de winkel terug kunnen gaan?
w00t
w00t
Verwijderd
Verwijderd
hm.... Wát deed "[poef] Zzzzzz....." ?? De TL omvormer of de voeding?Op donderdag 14 februari 2002 13:28 schreef Robbie007 het volgende:
IK heb een probleempje, ik had eergister twee ccfl aangesloten op die chieftec voeding. En ineens... [poef] Zzzzzz..... . Allees ging uit, processor heb ik niet enzo, mijn systeem was nog niet helemaal compleet maar wou wel eens kijken wat die lampen deden. Heb ik nu de smeltveiligheid opgeblazen ofzo?
Zoja, hoe zou ik dat kunnen maken. Hij is nu 3 weken oud, zou ik ook naar de winkel terug kunnen gaan?
w00t
Verwijderd
en de fan waarschijnlijk zzzzzOp donderdag 14 februari 2002 13:43 schreef Robbie007 het volgende:
En ik ben vorig jaar nog wel geslaagd op D niveau voor elektrotechniek, maargoed. IK heb um gewoon paralel aangesloten ja.
edit = De voeding deed [poef]
Verwijderd
w00t
Verwijderd
Nou als ik geen garantie meer kreeg dan zou dat jaar na die 3 weken wel erg snel voorbij zijn gegaan ==>Op donderdag 14 februari 2002 13:52 schreef User2001 het volgende:
Gewoon naar de winkel gaan en zeggen dattie het ineens nie meer deed en dat jij denkt dat de voeding naar de ***** is...
Als je er garantie op hebt zouden ze dat eigenlijk moeten omruilen
(mits je er nog garantie op hebt, natuurlijk...)
w00t
KloptOp donderdag 14 februari 2002 14:18 schreef Gman het volgende:
Voordat je naar de winkel rent
W8 ff 5 minuten, er zit gewoon een beveiliging op dat ie de komende x(x) minuten niet aan kan gaan.
Ik d8 eerst ook dat m'n (Aopen) voeding dood was na sluiting.
w00t