My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Verwijderd
Tsja,
Mooi artikel maar niet echt veel nieuws onder de zon. Dat koelverhaal wisten we al maar er zijn hier genoeg gebruikers voorbij gekomen die goed gekoelde GXP's aan het crashen hadden. Verder is die GMR technologie ook niet zo nieuw als het wordt voorgesteld. Je mag dus verwachten dat daar al meer ervaring mee bestaat.
Over de Maxtor D740X vraag ik me af hoe goed hij is. Simpel door een search te doen en eens te kijken hoeveel posts er zijn van mensen met problemen met die schijf. Dat zijn er erg veel...
Mooi artikel maar niet echt veel nieuws onder de zon. Dat koelverhaal wisten we al maar er zijn hier genoeg gebruikers voorbij gekomen die goed gekoelde GXP's aan het crashen hadden. Verder is die GMR technologie ook niet zo nieuw als het wordt voorgesteld. Je mag dus verwachten dat daar al meer ervaring mee bestaat.
Over de Maxtor D740X vraag ik me af hoe goed hij is. Simpel door een search te doen en eens te kijken hoeveel posts er zijn van mensen met problemen met die schijf. Dat zijn er erg veel...
ik had gehoopt dat dit de oplossing was (dat van die koeling) want ik wil ze in RAID-0 plaatsen, maar zowel IBM als Maxtor schijfies leveren problemen op, beetje jammer.
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Als dat zo door gaat met merken als IBM, dan zijn over een half jaartje de schijven van Samsung en Conner zeker de top?
Verwijderd
Hang er vanaf wat je belangrijk vindt, hèOp donderdag 14 februari 2002 23:56 schreef MegaJurk het volgende:
Als dat zo door gaat met merken als IBM, dan zijn over een half jaartje de schijven van Samsung en Conner zeker de top?
Verwijderd
IK heb de GXPŽs gehad waren herrie bakken.Heb nu de maxtors presteren nagenoeg identiek maar zijn wel heel erg stil.De beste prestaties heb ik met de laatste serie gehad van western digital maar die gingen na een maand gebruik irritant brommen.
Mijn GXP is zo goed als fluisterstil.
Pagina: 1