Toon posts:

Apache::Session in perl???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil een soort van live counter maken voor mensen die online zijn op een site.
In php kan je wel een counter maken met mySQL en dan na een X tijd mensen weer verwijderen. Maare dit is dus niet exact.
Kan volgens mij ook niet met php.

Dus ik wil iets met perl gaan doen. Kdacht eest aan socket, maar heb begrepen dat ik eens me moest gaan verdiepen in Apache::Session. Ik heb al op CPAN gekeken, staat van alles, maare ksnap niet hoe dat mij kan helpen voor een livecounter?

Dus vroeg ik me af of iemand hier misschien bekend is met Apache::session en mij daar iets meer over zou willen vertellen. Voorbeelden en links van harte welkom,

Mvg

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

http://search.cpan.org/doc/JBAKER/Apache-Session-1.54/Session.pm

Lees dat gewoon even door.
Al lijkt het me een beetje overkill voor een counter, waar overigens zat scripts voor zijn te vinden op het net.

• Red Sonja
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-07 13:16

Red Sonja

Linux: power to de wortel

Ik kom hier niet vaak en wil ook niet lullig zijn... maar, is dit niet crossposten?? Je vraagt in een andere topic ook zoiets dergelijks, ik verwijs je naar Apache::Session en vervolgens open je daar weer een topic over.... :?

And the beast shall be made legion. Its numbers shall be increased a thousand thousand fold. The din of a million keyboards like unto a great storm shall cover the earth, and the followers of Mammon shall tremble. from The Book of Mozilla, 3:31