Verwijderd
Op de amiga heette dat voor Lightwave : Screamer.....volgens mij heet dat nog steeds zo in 7.
Screamer? daar heb ik wel wat van gelezen ja.. staat ook bij de applications in 't start menu..
Maar is die tool d'r niet eigenlijk voor om netwerk renders te schedulen of te submitten naar een renderfarm oid? volgens mij is dat niet de renderfarm software zelfs...
Maar is die tool d'r niet eigenlijk voor om netwerk renders te schedulen of te submitten naar een renderfarm oid? volgens mij is dat niet de renderfarm software zelfs...
Ja hoor Screamernet is het. Maar zoals je had kunnen lezen bij het linkje van OzBoz heeft het wat limitaties. Je kunt ook gewoon handmatig de boel verdelen en dan later bij elkaar voegen. (stel 10000 frames, 10 PC's, dan laat je elke PC dus gewoon 1000 frames uitrekenen, en die kun je dan, desnoods met Lightwave zelf, weer aan elkaar plakken en omzetten naar een avi/divx ofzow.)
Hey ... maar dan heb je ook wat!
crap.. d'r zijn dus niet echte cluster-achtige tools die gewoon de raw CPU power van andere bakken kan gebruiken, maar meer iets wat je moet schedulen..
Doet me weer een beetje aan school denken, waarbij ze een hoop van die bakken hadden die 's nachts hun renders maakte en waarbij je de volgende dag je render kon zien.
Doet me weer een beetje aan school denken, waarbij ze een hoop van die bakken hadden die 's nachts hun renders maakte en waarbij je de volgende dag je render kon zien.
je kunt bij newtek.com een .pdf downloaden van +/- 1000 pagina's: da's de manual van Lightwave 3D.
overigens zijn er meerdere network renders voor Lightwave te vinden: kijk ff bij Flay.com of zoek op google.
overigens zijn er meerdere network renders voor Lightwave te vinden: kijk ff bij Flay.com of zoek op google.
Pagina: 1