vervolgkeuzellijst vs pulldownmenu

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Harold_S
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03-2025
Iemand die mij een voorbeeldje kan sturen voor het gebruik van vervolgkeuzelijsten waarbij ik kan linken naar andere pagina's. Een voorbeeld staat onderaan op bijna alle pagina's van tweakers. Maar de source is er van beveiligd. Dus zo'n pulldownmenu zonder extra knoppen van verzenden of reset. Klikken op je keuze en je springt naar de juiste pagina. Ik zou er ontzettend mee geholpen zijn want ik snap er nog weinig van :? en het lijkt zo simpel.

Groeten,
Harold

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Source beveiligd? :? :?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

code:
1
2
3
4
<select name="Timestamp" OnChange="hopforum('listtopics.php/',this.options[this.selectedIndex].value)">
<option>Selecteer forum</option>
enz...
</select>

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Dit zou in principe in W&G moeten, maar omdat je vraag wel enorm op een script-request manier is gesteld, zet ik hem maar op slot.

Overigens is dit vrij eenvoudig te vinden op het web, dus kijk daar eerst eens wat beter rond. De meeste source (o.a. die van tweakers) is niet beveiligd.

Je kunt eventueel als je er echt niet uitkomt een nieuw topic openen in W&G waarin je vraagt hoe dit moet, maar verander je vraagstelling dan wel.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Dit topic is gesloten.