Toon posts:

Gratis providers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben 1 van de gelukkige met een "Chello" kabel, als die eruit ligt wil toch graag kunnen surfen. Nu is mijn vraag:
Wat is een goede en gratis internet provider of welke moet ik zeker niet nemen!

Bij voorbaat dank!

Verwijderd

In de tijd dat ik nog modem had was ik wel tevreden over TMF Web, pop3 ondersteuning, voldoende webspace en het inbellen ging ook bijna altijd goed.

FreeAccess is ook wel aardig, alleen heeft deze geen pop3 ondersteuning.

Verwijderd

Ik gebruik zelf af en toe als mijn eigen provider het niet doet 12move.

Vrij snel, pop3 ondersteuning, dubbel isdn ondersteuning.

Hier kun je je aanmelden

Verwijderd

Gisteren bij me broer op zijn p75 zonnet geinstalleerd, ging echt lekker snel :)
ook een goeie dus :P

• shakkie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
Ik heb zelf HET NET net draaien en ben er toch erg tevreden mee ( Ik gebruik normaal ook chello maar om dezelfde rede heb ik ook een gratis provider draaien)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Je kunt meerdere gratis accounts aanvragen. Dat je overal pop3-ondersteuning, webspace etc. krijgt zal je waarschijnlijk niet zoveel interesseren, je hebt dat toch allemaal al via Chello.
Probeer er gewoon eens een paar uit, dan is er altijd wel een die goed werkt. Want het kan zo zijn dat die ene die je kiest toevallig juist op hetzelfde moment eruit ligt als Chello. Dan is het toch lekker als je nog 3 andere inbelaccounts kan proberen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
inderdaad tmfweb vind ik wel goed werken. het haalt inderdaad niet zoveel uit of je pop ondersteuning hebt maar het is wel handig als je een smtp server hebt bij die provider om mail te kunnen versturen want die kan je op dat moment niet gebruiken van chello omdat je bij een andere provider bent ingebeld

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Pagina: 1