Ik heb een logitech dual optical muis aangeschaft voor meer game plezier, maar ik krijg die fucking duim button niet aan de gang bij UT. Het lijkt mij toch wel fijn om die te kunnen gebruiken.
-
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 11:46 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
Welke instellingen ken je waaraan toe?Op donderdag 14 februari 2002 12:27 schreef Slarioux het volgende:
Kijk bij de instellingen van de muis hoe dat zit. Bij mijn MS Intellidinges moet je de knoppen aan een toets/functie binden.
Dit zag ik net op GoT staan. Ik ga het ook proberen, want ik heb zelf ook precies het probleem wat jij opschrijft.
Bind in windows die knoppen aan een bepaalde toets op je keyboard (F-toetsen bijvoorbeeld), en daarna in UT die knoppen (die F-toetsen weer dus) aan de actie binden.
Let's hope it works
Bind in windows die knoppen aan een bepaalde toets op je keyboard (F-toetsen bijvoorbeeld), en daarna in UT die knoppen (die F-toetsen weer dus) aan de actie binden.
Let's hope it works
AMD 1.4Ghz, MSI K7 Turbo RAID Limited Edition, 768Mb PC133, GeForce 2 GTS Pro 64Mb, Maxtor 60Gb 7200, IBM 60Gb 7200, WD 80Gb 7200, Plextor 24/10/40
Ik heb hem aan backspace gebind. Kun je er ook nog handig gebruik van maken als "back" button in je browser, en als "vorige map" in explorer e.d.
Moet je volgens mij de nieuwste logitec drivers downloaden, dan kan je ze gebruiken. (dat las ik laatst in bijna hetzelfde topic als deze)
A great thought in a small mind is a dangerous thing
ik heb dat ook gedaan maar dan met microsoft muis, werkt perfect. Ik weet niet of dat met logitech zo is maar ik kan bij mijn intelli software zelfs per programma aangeven wat de configuratie is, dus per game
Hmz, ik ga vanavond toch maar even de nieuwste Logitech drivers downloaden en installeren.
Ik had dit probleem voorheen ook onder Windows 98, maar die waren heel gemakkelijk op te lossen door een standaard ps/2 mouse driver te installeren (ook al is het een Logitech). Deze werkte dan wel goed onder Unreal Tournament.
Onder Windows XP Professional heb ik het probleem weer terug, hopelijk is dat opgelost met de nieuwste Logitech drivers. Morgen weer ik meer te vertellen
Ik had dit probleem voorheen ook onder Windows 98, maar die waren heel gemakkelijk op te lossen door een standaard ps/2 mouse driver te installeren (ook al is het een Logitech). Deze werkte dan wel goed onder Unreal Tournament.
Onder Windows XP Professional heb ik het probleem weer terug, hopelijk is dat opgelost met de nieuwste Logitech drivers. Morgen weer ik meer te vertellen
AMD 1.4Ghz, MSI K7 Turbo RAID Limited Edition, 768Mb PC133, GeForce 2 GTS Pro 64Mb, Maxtor 60Gb 7200, IBM 60Gb 7200, WD 80Gb 7200, Plextor 24/10/40
JULLIE VERDIENEN ALLEMAAL EEN MEDAILLE!!!! WANT DIT WERKT PERFECT. Ik kan weer vollop game mijn hartelijke dank aan iedereen die meegeholpen, dus ook mijn collega(BOB)
heeft. mijn collega is er ook mee geholpen. Overigens de muis moet je niet op USB aansluiten want dan werkt de scroll niet.
THNX
heeft. mijn collega is er ook mee geholpen. Overigens de muis moet je niet op USB aansluiten want dan werkt de scroll niet.
THNX
Heej collega('s), jullie ook hier 
Uhm, als ik standaard XP installeer en UT, werkt mijn scroll knoppie wel. En ik heb een Logitech Mouseman IFeel Optical op de USB poort.
Probleem bij mij is dat de duimknop het maar niet wil doen onder UT. Nu heb ik gister de nieuwste Logitech drivers geinstalleerd, maar ik moet nog in UT proberen of deze voor mij een oplossing zijn. Anders probeer ik het binding truukje
Janus, de groeten
Uhm, als ik standaard XP installeer en UT, werkt mijn scroll knoppie wel. En ik heb een Logitech Mouseman IFeel Optical op de USB poort.
Probleem bij mij is dat de duimknop het maar niet wil doen onder UT. Nu heb ik gister de nieuwste Logitech drivers geinstalleerd, maar ik moet nog in UT proberen of deze voor mij een oplossing zijn. Anders probeer ik het binding truukje
Janus, de groeten
Pagina: 1